Posledné recenzie (20)
Aišú Cinderella (2021)
Velmi zajímavá podívaná. Japonské filmy jsou pravdu divné a dokáží překvapit. Jednoduchý začátek, kdy se normální rodině převrátí během jedné noci život na ruby a vzápětí to vypadá, že vyhráli v loterii. Ale postupem času zjišťujeme, že ne všechno zlato se třpytí. Dle mého velmi povedený psychologický thriller, kdy se žena ve své nové roly matky a manželky snaží udělat cokoliv, aby měla svoji ideální rodinu i za cenu brutálního zločinu. Herecké výkony dobré, hudba taky fajn a děj překvapivý! :)
Yolk Man (2019) (seriál)
Díly jsou krátké a děje se tam vše podstatné, aspoň se děj zbytečně nenatahuje. Je to vtipné, svižné a mimozemšťan v podobě žloutku je vskutku nevšední. :D Chvílemi je i roztomilý.
Barampimyeon Jukneunda (2020) (seriál)
Po dlouhé době něco zajímavého. Příběh se točí kolem spisovatelky, která píše kriminálky a jejího manžela, který je rozvodovým právníkem. Hlavní ženská postava Cho Yeo Yung je chytrá a dominantní a ovládá celou domácnost a vlastně i všechny kolem sebe jediným pohledem. Zatím co manžel jako rozvodový právník je podpantoflák, přeci jen má odvahu podvádět a prozatím se mu dařilo udržet vše pod pokličkou. Ale stačí jedna malá chybička a jeho dokonalé cizoložství se rozsype jako dům z karet. Což ho může stát i jeho život. Seriál měl určitě spoustu chyb a jako dokonalý bych ho neprezentovala, ale nevidí se často v seriálech ženská postava, která je tak dominantní a ještě k tomu chytrá :D Celý seriál se motá kolem dvou hlavních postav a pomalu se nabalují i vedlejší, které pomáhají hlavnímu páru ať už k vyřešení vraždy, napsání nové knihy či vzpomínání na minulost. Do poslední chvíle jsem netušila kdo je vrahem, a hlavně poslední díl byl dost odfláklý a spousta věcí a myšlenek co, kdy, kde, proč? zůstalo otevřených a nevyřešených.... Proto dávám jen 4 hvezdičky... Ale jinak se na herce dobře koukalo a herecky zahráno na jedničku! :)