Recenzie (18)
Simpsonovci - Homer's Adventures Through the Windshield Glass (2023) (epizóda)
Totální slátanina...tenhle seriál měl skončit cca 20. řadou.
Zas je tady Silvestr (2010) (relácia)
Scénky dobrý, ale ty taneční a zpívací části stojí za...
Gran Torino (2008)
Nemám co dodat. I na konci ta slza ukápla ;-(
Lakomec (1980)
Díky tomuto filmu, který jsem zhlédl pár dní před maturitou, a díky náhodě, že jsem si u češtiny vytáhl knihu Lakomec (aniž bych ji četl :-)) jsem úspěšně složil maturitu z českého jazyka. Plný počet hvězd si proto tento film ode mě zaslouží, a budoucím maturantům, kteří si vyberou Lakomce na seznam povinné četby, mohu jen doporučit.
Simpsonovci - The Star of Backstage (2021) (epizóda)
Tohle se fakt nedá, Simpsonovi jdou čím dál víc do hoven.
Freakout Vines (2013) (relácia)
Sice jsem cílová skupina, ale humor, kdy se jeden druhýho zeptá, jestli ta tečka na jeho ruce je mateřský znamínko nebo čokoláda, on tu tečku olízne a řekne že je to hovno, mi absolutně nic neříká.
Charleston (1977)
Nejslabší film s Budem Spencerem. Scény s chlápkem, kterýmu pořád vypadával zvonící telefon z rukou byly přehnané až trapné............a ten chlápek byl na přesdržku.
Ak sa nahneváme, budeme zlí (1974)
Nejlepší film dua Spencer & Hill a rovněž jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec s vynikající hudbou bratrů De Angelisových. Jako malý jsem na to koukal snad každý den. Prostě bez chyby.
Dobrá Voda (1982) (seriál)
Pěkný československý seriál o koních, který je zde bohužel podhodnocený. Jedna z pěti hvězd patří i Josefu Kemrovi.
Šimon a Matúš (1975)
Vynikající fackovací komedie s dvojníky Buda Spencera a Terrence Hilla (zatímco Cantafora příliš podobný Hillovi není, Smith je jeho téměř dokonalá kopie). Škoda že tihle dva nenatočili víc filmů.