Obľúbené filmy (10)
Z ničoho len nič (2006)
Nejlepší...co dodat ;-)
Atlas mrakov (2012)
Nepodplatiteľní (1987)
Skvělé obsazení, hlavní čtyřka je úžasná, Costner je parádní, ale vše je zastíněno De Nirem, který byl snad Al Capone sám.
Rok diabla (2002)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Obávaný bojovník (2006)
Súmrak mŕtvych (2004)
Jako u Hot Fuzz. Fuck, I am in love.
Temný rytier (2008)
Temný rytíř, vedle kterého vypadají všechny filmy podle komiksu jako Tom & Jerry. Temný rytíř u kterého jsem zapomínal dýchat. 110%.
Smrť krásnych srncov (1986)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
"I see in your eyes, the same fear that would to take the heart of me."