Posledné recenzie (844)
The Beekeeper (2024)
Top class akční scény vs. ultra prdelní dialogy a otřesný výběr hereckého obsazení. Celkový příběh Beekepera je spíš směšný a vše ohledně častého přirovnání k včelařství je hodně trapné. Každopádně, akcí se nešetří a ta je zde bez chyby, takže na 3* dosáhne jen díky tomu.
John Wick 4 (2023)
Ač nejslabší díl ze série, pořád je to 100% akční jízda a zároveň veliké vizuální porno. Stopáž zde je zbytečná, ale člověk ty prázdné chvilky promine, jakmile naskočí akce. Velké plus také za Donnieho, ten mi zde sedí skvěle. John Wick 4 je velmi důstojné pokračování naprosto skvělé série. I přes těch pár much si stále zaslouží plnou palbu.
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
Krvavá, jednoúčelová jízda, která si nehraje na to být něco víc a zkrátka kopíruje vyzkoušené metody a víceméně vzdává hold staré klasice. Čekal jsem to malinko jinak, ale i tak jsem velice spokojen.