Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
NEJLEPŠÍ Z NEJLEPŠÍCH !!!! Kult, životní styl, srdeční záležitost !!!!
Lucky Louie (2006)
Bůh je obří píča !!!!
Priatelia (1994)
Mr. Bean (1990)
Četnícke humoresky (2001)
Simpsonovci (1989)
Tak co dodat:)
Stranger Things (2016)
Tady asi není co vyčíst. Trefeno do chutě všech - od milovníků hororů, sci-fi, fantasy, pohádek, přes teenager komedie, rodinná dramata, až po akční retro kriminálky. Je zde vše a myslím si, že tohle prostě nejde nemilovat ! Neměním názor ani po shlédnutí, zatím, poslední ( třetí ) serie, která je, pravda, o malinko slabší, než první dvě. Hodnocení nezměněno ani po shlédnutí 4. série, která je mimochodem geniální !
Ash vs Evil Dead (2015)
Griffinovci (1999)
Alf (1986)
Muj nejoblíbenější seriál z dětství! Alf je prostě neskutečnej mazák a Ota Jirák mu dodal ještě větší kouzlo.