Recenzie (35)
Ted Lasso (2020) (seriál)
Vtipná a mimořádně milá pohádka o zlém černokněžníkovi Ruprtovi, hodné víle Tedovi, spoustě více či méně napravených obyvatel jednoho království (Spojeného) a o lásce (nejen) k fotbalu. Ovšem toho polygamistu SI NEMOHLI ODPUSTIT, CO??????!!!
Mezi námi medvědy (2015) (seriál)
Odporné. Hnus od animace až po propagandu. Ideologická sračka.
Krtko v sne (1984)
Postapo krtek
Phoebe v krajine zázrakov (2008)
Jakožto člověka, který nezanedbatelnou část života trpěl určitými psychickými obtížemi, mě filmy, popisující duševní poruchy, dost zajímají, ale zároveň při jejich sledování vždy pociťuji jistou tíseň. U tohoto filmu ale ony negativní pocity postupně přešly v pocity naprosto opačné a na konci jsem se cítil hrozně fajn. A i proto dávám plnou palbu, přestože z filmařského hlediska (tm) by se asi leccos vytknout dalo..
Temný prípad (2014) (seriál)
Kdyby všichni uvažovali jako Rust Cohle, tak by tenhle svět mohl fungovat :)
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Abyste se neposrali..
Pečený sněhulák (2014) (relácia)
Hvězdička za to, že je to docela hezky natočené a zahrané. Škoda, že to není vůbec vtipné, což může být u zábavného pořadu Troška problémek..
Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana (2013) (relácia)
CGI vážně trapas. Ta obluda jako by vypadla z počítačové hry z roku 2002..
Danny Raketa (2001)
+1* za Monka :-D
Withnail a já (1987)
Je fakt zvláštní, jak málo hodnocení má na CSFD takhle kultovní snímek. Bible každého správného intelektuálského flákače. What fucker said that!?