Recenzie (61)
Mravec Z (1998)
Nostalgická jízda, poměrně kraťoučký a jednoduchý příběh. Zaposlouchejte se do hudby v pozadí, kterou jsem při předchozích projekcích nedocenil dostatečně.
Klub bitkárov (1999)
Az budu velkej chci byt jako brad pitt v tomto filmu
Matematika zločinu (2023) (seriál)
Voyo se předvedlo, povedené krimi, které v záplavě české krimi produkce lehce vyvstává.
Duna: Časť druhá (2024)
Cinefilní orgasmus na plátně
Nebo s.r.o. - 2 Weeks (2019) (epizóda)
Za mě velmi cheap humor, náboženské vtípky bez větší hloubky v každém záběru.
Prišla v noci (2023)
Chvílema už přehnané, na konci mi už z celého toho dramatu bylo fakt nepříjemně.
Sněžné bratrstvo (2023)
Neuvěřitelná jízda, většinu filmu mi bylo tak nekomfortně, že čas letěl paradoxně a nedokázal jsem odtrhnout oči. To, že je film podle skutečné události ději přidává další rozměr. Skvělej film, doporučuju!!
Sedm schodů k moci - Epizoda 2 (2023) (epizóda)
Od epizody k epizodě lepší, jen teda Eva podzimková očividně souhlasila s nahotou, tak jsou její prsa i na úplně nesmyslných záběrech.
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
Joe Keery úžasně ztvárnil postavu kvůli které dávám seriálu plný počet.
Temný prípad - Part 3 (2024) (epizóda)
Je to uplne neco jineho nez co zname z predchozich serii, pokud tě sere nadpřirozeno, radši se drž dál!