Recenzie (363)
Vládcovia nebies - Prvá časť (2024) (epizóda)
Nechápu jak může tohle někdo srovnávat s Band of Brothers...
Stalingrad (2013)
Nanicovatá lowcost propagandostická sračka.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Takový Riddick 2 a 3 bez Riddicka...
Trollovia 3 (2023)
Upřímně by mě zajímaly dve věci: a) kolik LSD padlo na výrobu? a b) proč byla dabovaná jen cca polovina písniček?
Labková patróla vo veľkofilme (2023)
Splnilo očekávání. Děj předvídatelný, animace pěkná, akce akorátní, super TICHÝ zvuk == děcka spokojené, dospělí přežijou.
Gen V - #ThinkBrink (2023) (epizóda)
Tak celkově po třetím dílu obrovské zklamání. Seriál je koncipován jako Riverdale říznuté soft pornem. Děj mě absolutně nezajímá, postavy otřesné, hlavně hlavní postava mě úplně míjí. Z původní myšlenky The Boys nezbylo prakticky nic, možná tak zaměření na povrchnost médií. Palec dolů, ale tak dobré abych tomu dal odpad to není...
Krakenteena Ruby (2023)
Z kategorie nenadchne, neurazí ale pro pětiletou holku OK. Určitě nic co by se zapsalo do zlatého fondu kinemategorafie.
Mesto stratených detí (1995)
Absolutní WTF co prostě nedokážu ohodnotit. Něco mezi pěti hvězdami a odpadem, ale 3 hvězdy tomu dát nedokážu...
Star Trek: Neznáme svety - Podpriestorová rapsódia (2023) (epizóda)
Drogy jsou špatné, áno?
Tajná invázia - Domov (2023) (epizóda)
Hlavní výhoda téhleté low cost sračky: nikdo tam netwerkoval...