Recenzie (390)
Walking Dead (2010) (seriál)
Zrovna dvakrát nemusím ani horory a ani zombíky, ale hororové serialy se mi kupodivu líběj a tenhlek je(zatím soudě pouze podle 1. dílu) pro mě jejich hvězda. Doufám, že ani další díly budou stejně dobré a že po úžasné jedničce nazačne kvalia klesat
Decameron: Stredoveké prcičky (2007)
Líbilo se mi to, nepovím vám proč, ale líbilo.
Kick-Ass (2010)
Ano je to záležitost pro pubertáky, ale úžasná a na konci mě to vzalo víc než kdejakej doják.
VyVolení (2005) (relácia)
Hodnotím poze první řadu, zbytek sem již nesledovala.
Talentmania (2010) (relácia)
Občas, když jsou v talentu reklamy, tak si zapnu novu, jako například včera. Jediný dojem, který to ve mně zanechalo, je asi tento: Všichni(rozuměj porota a Mareš) se snaží být za každou cenou, každou větou, neustále tak zábavní, až je to trapný.
Rozprávky bratov Grimmovcov: Sedliakova múdra dcéra (2009) (TV film)
a tak se stalo, že němci v roce 2009 objevili pohádku, která u nás byla zfilmována před více jak 20 léty a to ještě s humorem
Klopanie na nebeskú bránu (1997)
Film jsem si pustila aniž bych dopředu věděla do čeho jdu, netušila jsem ani v jaké zemi jej natočili. Postupně mi docházely tyto skutečnosti : je to inspirováno Tarantinem, je to o lidech umírajících na rakovinu, je to komedie, jé ono je to německý. Ale i přes to, že je to německá komedie o lidech umírajících na rakovinu tak je tento film úžasný. Tento film jen dokládá, že výjmka potvrzuje pravidlo, protože i z hrozné německé kinematografie může vzniknout takto úžasný film
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Jak má člověk nezaujatě hodnotit film na kterém vyrostl a který odjakživa miluje?
Sajrajt sága (2010)
zatím nej parodie co jsem zhlédla, ale ten českej název je hrůza
Kúzla kráľov (2008) (TV film)
Možná přecenuju, ale za některé výroky Krouse i dalších postav, zmáčenou královnu ohnů a písničky se nestydím přidat jednu hvězdičku k původnímu hodnocení.