Recenzie (1 770)
Samaritán (2022)
Nenapadlo by mě, že ještě někdy uvidím Sláje v superhrdinském filmu v hlavní roli. V pětasedmdesáti letech! A nejlepší je, že vůbec nepůsobí jako stařec. Neuvěřitelné. Film je vlastně parádní, ovšem pokud je člověku mezi deseti a dvanácti. Ta cílovka je tady ostře definovaná a podřizuje se jí všechno. Žádný gore, zato spousta naivity a přímočarosti. Pro cílovku je ten film dokonalý. Pro všechny ostatní odpovídá těm 54 %, které k dnešnímu dni má.
Watcher (2022)
Zoufale nedramatická, nudná záležitost. Kdyby to byl studentský film, tak budiž, ale tohle je prostě nízkorozpočtová televizní inscenace. Navíc celý plot je postavený na debilní premise, že v bytě s obrovskými okny nemají závěsy. Přitom dvacet metrů naproti je barák, ze kterého k vám čumí hromada lidí. Ale pozor - ty závěsy se tam zázračně objeví, jakmile se zápletka zaplete...
Sirota: Prvá vražda (2022)
Prequel, který sice může fungovat bez prvního - dějově navazujícího - dílu, ale člověk se připraví o parádní twist, na kterém jednička stojí. Takže určitě sledovat postupně. Tady je taky jeden fakt vypečený twist, kdy kosa narazí na kámen. Pořád jsem balancoval mezi třemi a čtyřmi, ale je tu pár pitomostí, které film srážejí k průměru.
Nájomný žoldnier (2022)
Jeden z těch filmů, na které si člověk druhý den nevzpomene. A když vzpomene, tak s myšlenkou "o čem to sakra vlastně bylo". Příběh je stejně nepřehledný jako akční scény. Těsně po zhlédnutí mi není jasné, co se tam sakra stalo. Hlavní plot je vysvětlený, ale proč si sakra najali pana Borovici a pak po něm šli, to jsem nepobral. Nezvládnutá režie.
Princezná (2022)
Pohádka pro dospělé. Trošku naivní, trošku přestřelená, prostě pohádková... Ale velmi svižná, moderně stylizovaná a zábavná!
Muž z Toronta (2022)
Naprosto nenáročná záležitost, což ale znamená, že opravdově neuspokojí ani z hlediska akce, ani z hlediska humoru. Je to zkrátka takový ten film, který si člověk pustí po těžké šichtě a může u toho vypnout hlavu. A Woody tady nehulí!
Na linke je vrah (2022)
Výborný thriller, který během několika minut nabere tempo a nezvolní až do titulků. Skvělý scénář! A nepochopitelných 56 % tady na ČSFD.
Pekelná díra (2022)
Vcelku povedený horor, který - až na jednu debilní lekačku - není děsivý, což beru jako klad. Není to žádná strhující podívaná a být to z americké produkce, tak dám dva kousky, ale na Pšonky fakt slušný výkon.
Zlato (2022)
Uprášené, ulepené a žíznivé postapo, které neurazí, ale rozhodně ani nenadchne, protože prostě nemá čím. Celá zápletka stojí na debilním rozhodnutí úhlavní postavy, která se chová více či méně debilně, což filmu nepřidává.
Game Story (2024) (seriál)
Pro devadesátkového pařana neskutečně nostalgická záležitost. Hlavně díl č. 3, ten mě úplně rozsekal, protože byl prakticky přímo o mně. Celkově nejlepší byly první tři díly.