Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Stranger Things (2016)
Sherlock (2010)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996)
Kdyby seriál neměl třetí část "Tales of Meiji", bylo by pět hvězdiček jasných. Ovšem posledních cca 30 dílů až příliš znehodnocuje předchozí snahu. V prvních dílech poznáváme hlavní postavy - prakticky všichni jsou to sympaťáci. Přijde pár soubojů s několika drsňáky, z nichž minimálně Shinomori Aoshi dá Kenshinovi pořádně zabrat. V druhé třetině pak přijde absolutní vrchol seriálu, jediný příběh roztažený na 30 dílů s finálovou bitvou proti záporákovi, ze kterého charisma přímo čiší. Předtím však musí trojka hlavních hrdinů překonat tři (vlastně čtyři) top záporáky (i když většina z nich si vlastně označení záporák nezaslouží, takový Seta "Tenken" Sojiro je vlastně vyloženě sympaťák). Kromě hlavní bitvy dojme také vedlejší bitva Yahika a spol. v Kyotu proti několika slabším zabijákům, především pak zjevení "deux ex machina" v podobě Hika Seijoura, kterého prostě musíte mít rádi. To vše doprovází několik velmi chytlavých hudebních motivů. Poslední třetina seriálu klesá do podprůměru, záporáci jsou divní a nesahají Shishio Makotovi ani po kotníky. A ani úplně poslední díl nepřinese nic zásadního a seriál tak končí poměrně velkým zklamáním.
Trigun (1998)
Pestúnka Franny (1993)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Prvni tri serie jasnych pet hvezd, od te doby jde kvalita vyrazne dolu...
Teória veľkého tresku (2007)
Doufejme, ze se serialu vyhne osud HIMYM a neprijde pad na zem v seriich od ctyrky vyse. Zacatek ctvrte serie je trosku rozpacitejsi, ale porad to je jeste velmi vtipne a jen malokdy trapne.
Okresný prebor (2010)
Tohle byla opravdu trefa do černého. Myslím, že většina fotbalových fanoušků si užívá každý díl a třeba ten, ve kterém exceluje Trojan v roli trenéra, se povedl až neskutečně...