Recenzie (40)
Karel Gott: Zůstanu svůj (2019) (TV film)
nechapem tento pocin. Pan Gott nikdy nebol moj oblubenec, ale napriek tomu viem ,ze pan Gott je legenda, ktora v Ceskoslovensku nema obdobu a navzdy zostane neprekonatelnou Ikonou a preto sa velmi cudujem ,ze vznikol tento ako to nazvat hovoreny prehlad jeho karierou. Ziadna emocia nic. Niekto tak vynimocny si zasluzi monumentalny dokument a verim ,ze jedneho dna sa ho dockame ,ale toto nieje ziaden dokument len akasi reportaz. Reziser nemal absolutnu ziadnu uctu je to hanba ,ze nieco taketo vzniklo !!!
Motýľ: Útek z väzenia (2017)
nie, ze by to bolo zle ,ale to iste som si povedal pri filme s McQueenem a Hoffmanem, ale ... Vyprava bola skvela a zo zaciatku som si aj zacinal mysliet ,ze by to mohlo fungovat ,ale ... Stale pride to ale :) jednoducho som fanusik knihy a patri medzi moje oblubene a celu knihu vopchat do jedneho filmu sa jednoducho neda. Tato kniha si zasluzi jednu mini seriu aspon ako to bolo pri knihe Teror od Dana Simmonsa. Skoda za mna len 2* (u mna asi najkaviltenjsi dvoj* film :) )
Kam orli nelietajú (1968)
uz viem kde brali tvorcovia hry Return to castle Wolfenstein inspiraciu :) je az neuverielne ako sa ta hra podoba na tento film. Ta Bavorska dedinka a hlavne lanovka je ako jedna k jednej :) Ale nato ,ze film je z roku 68 ,tak klobuk dolu ozaj dobre sceny a hlavne ta atmosfera je krasna. Skoda tej dlzky ,ale inac fajn mile prekvapenie ked som videl tento film uplne nahodou.
Zrodila sa hviezda (2018)
Príspevok obsahuje spoiler :) za prve sa ospravedlnujem ,ze som dal odpad hoc povodne som chcel dat 4* ,ale preco som tak spravil ? To, ze BC hraje postavu skvelo nieje pochyb hoc mi jeho postava pokial ide o vystupovanie a prejav az moc pripomina Eddie Veddera, ale to je skor bonus ,ale co ma neskutocne vytocilo a sklamalo bol zaver doslova som bol soku z poslednej pol hodinky. Nie z toho ako dopadol, ze hlavny hrdina umiera to som aj ocakaval ,ze to tak dajako skonci ,ale ide o sposob ako umiera a cele tie okolnosti. Je to len rok a pol co nas opustili Chris Cornell a predovstkym Jester Bennington a smrt hrdiny az prilis kopiruje smrt tychto dvoch velikanov. Zoberme si len Jestera, vylieceny a navonok vyrovnana superstar co mala svoje najtemnejsie obdobie za sebou sa obesi a pri jetho tele najdu taktiez lieky a + plus ten zaverecny koncert LG az moc pripominalo rozlucenie sa s Jesterom a ta jej rec bola az moc podobna Talindinej reci (manzelka Jestera) jednoducha mi ten zaver prisiel ako totalna neucta hlavne Jesterovi a preto davam hodnotenie ake davam :/ ten zaver si autor mohol ozaj odpustit a ked uz mal umriet mali to spravit inac
Ztracen ve vesmíru (2011)
ako velky fanusik AVA som si to nemohol nechat ujst, ale zial mal :/ Po hudobnej stranke je to perfektne ,ale to je tak vsetko. Aj tu jednu hviezdu davam len a len koli AVA. Ako tu uz niekto napisal film ,ktory sa hraje na nieco co nieje
Helix (2014) (seriál)
prva seria jednoznacne za 4* na moje prekvapenie to bol ozaj zazitok, ale druha seria no po druhej casti uz mam dost a koncim. Naprosto straca atmosferu prvej serie a je to totalny brak. Skoda ,ale 4* ponechavam koli prvej serii. Druha seria = odpad
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
tak neviem preco tolko negativ ja som sa velmi dobre zabavil az som z toho sam prekvapeny. Pre mna jedno z naj prekvapeni v tomto roku. Od cias Mavericka som sa tak dobre nezabavil na ziadnej westernovej komedii. A Charlize je fakt ... No proste je :)
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
Najprv spravil Moore dva dobre filmy (teda aspon podla mojho nazoru za nepriatelskou liniou a let Fenixa), ale potom mi "spackal" jedneho z mojich hrdinov z detstva a to Maxa Payna a teraz toto a dalsi este viac spackany hrdina z detstva :/ Prosim uz zakazte dakto rezirovat Moorovi !!!
30 for 30 - Dávní bratři (2010) (epizóda)
Nieco tak ludske a emotivne som uz davno nevidel. Krasny pribeh o priatelstve a o tom ako dokaze aj to najsilnejsie priatelkske puto znicit jedna sk...na vojna a ako jedno male nedoruzumenie dokazalo zmenit zivot nielen dvom najlepsim priatelom ,ale vlastne aj definitivne rozdelit dva narody.
Nočná mora z Elm Street (2010)
Freddy, ktory vypada ako keby mal Dawsonov syndrom :/ Prvy raz co mi bolo Freddyho viac luto ako jeho obeti.