Obľúbené filmy (10)
Útek do divočiny (2007)
Temný rytier (2008)
Čistá duša (2001)
Hľadanie Krajiny - Nekrajiny (2004)
V ako vendeta (2005)
Počiatok (2010)
Ohromující! Skutečně, moc jsem se na toto dílko těšil a opravdu předčilo má, již tak vysoká, očekávání. Nebudu se ani rozepisovat, mám pocit, že bych mohl popsat strany a stejně zachytit sotva zlomek té geniality, jedinečnosti a působivosti. Samozřejmě jak pomalu odeznívá prvotní nadšení a imprese, tak si uvědomuji i chybičky a nadbytečné aspekty, ale to jsou tak nepatrné kazy ve srovnání s celkovou kvalitou, že jsou prostě automaticky odpuštěny. Smekám Mr. Nolen. Rukopis byl silně znát a to mě potěšilo, protože to nebylo Burtonovsky čnící, ale v těch silných a skvostných nuancích. Bravo!
Zrodenie Planéty opíc (2011)
500 dní so Summer (2009)
Just sweet. Jak mě tak napadá, je to prostě i o mě, taky jsem vždy skálopevně přesvědčen o NEexistenci lásky a osudu, ale přesto v ně nějak skrytě doufám a když něco takového přijde tak se to snažím uchopit a držet. Zkrátka je to silnější než já a mé přesvědčení. Tolik k myšlence jak mě oslovila. Co jsem si však opravdu a hlavně užil, bylo pojetí a ztvárnění filmu, neskutečně jsem se bavil a kochal se výkony herců, vždy je poznat, když si i oni natáčení a hraní užívají a ne to jen odkroutí. Krásný, účelový, přímočarý snímek, který mne osvěžil.