Obľúbené seriály (10)
Teória veľkého tresku (2007)
Mr. Bean (1990)
Spartakus (2010)
Okresný prebor (2010)
Priatelia (1994)
Ženatý so záväzkami (1987)
Nezvestní (2004)
Akty X (1993)
Comeback (2008)
Hodnotím po pátém díle a vůbec se za tři * nestydím,neboť po dřívějších pokusech vytvořit český sitcom si myslím,že Comeback konečně aspoň částečně zabodoval.Samozřejmě nemůžu srovnávat s americkou sitcomovou tvorbou,ta je jistě někde jinde,ale stejně se zde bavím,Comeback již dokáže dodržet určitá sitcomová pravidla .Vtípky a narážky už nejsou tak doslova debilní a herecké výkony netvoří pitvořící se odepsané trosky,ale Comeback poprvé přináší onu sitcomovou splašenou zábavu a příjemně ulítlé postavy(především Dejdar tu řádí o 106).Fakt docela dobrý na český sitcom. 13.12.08:přidávám čtvrtou hvězdičku,neboť jsem čekal jen a jen sestupnou tendenci,ale opak je pravdou,nové díly jsou lepší a lepší,vtipnější a vtipnější a některé hlášky nemají v českých televizích obdoby,fakt nářez!!!!!JEN TAK DÁLE,DRŽÍM PALCE!!!