Recenzie (87)
Traja mušketieri (1993)
Po kotníky nesahá tento, ani žádný jiný film s podobnou tématikou - Třem mušketýrům z francouzské produkce s G.Barrayem a M.Demongeot.
Když struny lkají (1930)
Já bych jak jsem už několikrát psala nebyla tak přísná :o). Každy špatný, nebo nezáživný film je odrazovým můstkem, a často poučením, jak "to" dělat lépe... :o))
Hudba z Marsu (1955)
Na tehdejší dobu veliká událost, hudba, zábava, komedie, jakých bylo nedostatek. Ono to tehdy nebylo určitě jednoduché a pánové Kadár a Kloss se moc snažili spolu s celým hereckým týmem...takže neházejme odsudky. Kdo v téhle době žil, byl určitě rád za změnu, která mu byla nabídnuta.
Cirkus bude! (1954)
Nebyla bych tak přísná v hodnocení. Film byl poplatný době a tak se k němu i po letech přistupuje. Když už - tak alespoň zachování artistických výkonů slavných cirkusových rodin :o)
Děvčátko z venkova (1937)
Před dovršením svých 18-tin odjíždí od svých pěstounů na Slovácku za svým novým poručníkem Milošem Kavanem - (Stanislav Strnad)do Prahy temperamentní Zdenka (Věra Ferbasová). Její poručník je, schopný, ale velice lehkomyslný, a zbytečně zhýralý mladý muž. Nebýt prokuristy jeho firmy Pavla Trojana (F.K.Veselý), už dávno by zbankrotoval.Zdenku napadne, jak ho zbavit nočních toulek, a především vychytralých a špatných kamarádů, a domluví se na něj s hospodyní paní Julií (A.Nedošínská). Jednoho večera se vypraví do stejného nočního podniku kam chodí i Miloš, a tady předstírá, že je pěkně přiopilá. Ztropí slušnou výtržnosti u flašky s alkoholem, a.....pan poručník dostane strach, aby se z ní náhodou nestala alkoholička, a tak jí začne hlídat a omezovat postupně své neblahé aktivity
Láska bez předsudků (1958)
Tento film jsem viděla až po přečtení Maupassantovy románové předlohy. Dle mého názoru se podařil a skvěle vystihl názor na manželství, rodinu, nevěru, lehkomyslnost a především nezodpovědnost a následky, které pak musí zákonitě přijít. Maria Shell byla v hl.ženské roli naivní bohaté kupecké slečinky, která dozrává v zásadovou ženu, která neztratila smysl pro dobro - velmi dobrá...
Vražda v Orient exprese (1974)
...a sakra :o))), všechno už tu bylo řečeno předemnou, takže jen budu tak trochu oponovat k obsazení. David Suchet - je bezesporu vynikající, a velmi popisný, a přesně odpovídá představě Poirota, kterou o něm tak brilantně vytvořila Agátha Christie, ale nesmíme zapomenout na neméně vynikajícího Hercula Poirota v podání pana Petera Ustinova :o))) jinak naprosto bezchybná a hvězdně obsazená detektívka!
Křivdila mu (1933)
Byla to komedie u které jsem se bohužel jaksi moc nenasmála. Možná, že to zapříčinila především Maye West svým naprosto nehereckým vystupováním, a přehnaným kroucením boků, jako koráb na rozbouřeném moři :o). Cary Grant už byl v roce 1933 nadějný, talentovaný začínající mladý herec, a jeho komediální přístup k ději bylo tak trochu "jinačí kafé :o)"
Píseň za chudého chlapce (2003)
I když na toto téma byly natočeny filmy a ne jednou, myslím si, že ani v současné době nejsou zbytečné....... především tu stále zůstává lidská lhostejnost a zbytečná brutalita.....
Dostavník (1966)
Titulek: Dostavník - Stagecoach Film z roku 1966 - v režii Gordona Douglase, v barevné verzi Technicolloru, byl uváděn v našich kinech v letech jeho natočení. Není tak známý jako Fordovo "Přepadení", a málokdy bývá druhá, nebo i třetí verze na lepší úrovni. I přesto však se mi toto zpracování líbilo. Různorodá společnost prožívající nebezpečí po cestě do Lordsburgu - protože indiáni vykopali válečnou sekeru............