Posledné recenzie (42)
Vec (1982)
Carpenterov Masterpiece. Tento film som videl tak veľakrát, že to snáď už ani nie je zdravé. Horor je to dokonalý po všetkých stránkach a v subkategórii scifi-hororov je na rebríku ešte vyššie ako Scottov Votrelec, ktorý je popri ňom skôr vesmírnym dobrodružstvom (trocha nadnesene). Niekedy premýšľam nad tým ako je vôbec možné niečo s tak jednoduchou zápletkou takto geniálne natočiť. Kvôli tomuto filmu som veľkým fanúšikom Johna Carpentera a prajem mu ešte jeden kvalitný horor, čím by si napravil svoju pošramotenú povesť.
Mrtvý sníh (2009)
Ja som čakal omnoho väčšiu srandu, tej tu však bolo poskromne.
Total Recall (2012)
V mojich očiach jeden z najhorších remakov čo si pamätám. Pôvodné Total recall bolo pre mňa v podstate zábavné akčné sci-fi do ktorého vynikajúco zapadalo herecké motovidlo Arnolda Schwarzenegra. Neviem ako to chcel poňať Wiseman ale jeho kreativita je nulová oproti Verhoevenovej. To že sa stále strieľa, niekto s niekym bojuje alebo sa preteká na lietajúcom aute neznamená že je to zábava