Recenzie (1 425)
Moon (2009)
Po Districtu 9 další důkaz, že i za málo peněz se dá natočit kvalitní sci-fi.
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Výborná sci-fi od mistra Spielberga, dokázal uvěřitelně vytvořit iluzi o UFO. Viděl jsem pouze režisérský sestřih.
Crash (2004)
Škoda, že jsem se shlédnutím tohoto filmu tak otálel, už vím proč žískal Oskara.
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
Travoltovi se snad na stará kolena začalo dařit, další film, který stojí a padá na jeho výkonu. Nadprůměrný akční film, který má rychlé tempo a spád.
Zúbková víla (2010)
Dwayne, Dwayne, k čemu se to v posledních letech upisuješ xD Příjemná rodinná komedie s rambem v hlavní roli.
Percy Jackson: Zlodej blesku (2010)
Další teenage fantasy pohádka, nic víc, nic míň.
Dvaja machri medzi nebom a peklom (1972)
Klasika této nerozlučné dvojky.
Nindža (2009)
Průměrné akční béčko, které se na začátku tvářilo poměrně nadějně ale potom upadlo, děj vcelku nezáživný a nudný, film zahraňují poměrně dobré bojové sekvence.
Bojovníci WUSHU (2008)
Film víceméně pro nadšence bojových umění.
Pokrvní bratia 2 (2009)
Tak konečně Svatí opět in da action. Mno, zub času se na nich hodně podepsal, časový odstup je více než znát, už to nejsou tak cool machýrci jako v prvním díle, kde hláškovali a kosili vše, co se hýbalo (příběh, zápletka a celý průběh byl také atraktivnější a chytlavější). Citelnou ztrátou je absence W.Dafoeho, Benz se může snažit jak chce, ale tato princezna nesahá Dafoemu ani po kotníky. Pro fandy Svatých určitě příjemné a vítané pokračovaní po dlouhé době, pro ostatní jen průměrný, nic neříkající akční film.