Recenzie (1 427)
Alena Vránová - Role mého života (2022) (TV film)
Moc pěkný dokument o pro mě nejkrásnější naší princezně. Dokument poodhaluje, že paní Vránová byla daleko více než jen hezká tvářička. Neskutečná Dáma.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Jak mám Snydera rád, většina jeho filmů se mi maximálně líbí a žeru jeho styl ale toto je fakt šlápnutí vedle. Takové nijaké, prázné, trikově bych řekl dost slabé na Snyderovy poměry. Snad bude druhá část lepší.
BlackBerry (2023)
Jeden z nejlepších filmů pro nerdy. Doom, John Carmack, trička Mortal Kombat, Army od Darkness, něco z Duny, proste pecka :)
Menu (2022)
Film mi přišel lehký průměr ale ty chody byly super, radost pohledět.
Sergio Leone: Ital, který vynalezl Ameriku (2022)
Rozhodně komplexnější dokument nežli Sergio Leone – portrét psance. Leone byl velikánem a je rozhodně jeden z nejlepších režisérů v historii Hollywoodu. Jsem rád, že tam o něm mluví Ennio i Clint. Tito tři pánové ve mě zažehli lásku k westernům.
Věční hrdinové: Indiana Jones a Harrison Ford (2023)
Jako moc pěkné, zklamalo mě, že Blade Runnera jenom zmínili. To je dle mého názoru jedna z nejlepších rolí Harrison Forda. Uprchlík to samé. Z většiny se to točí okolo Indyho tak jako název napovídá.
Prázdniny v Amerike (1983)
Vánoční prázdniny jsou úplně jiná liga. Ale i tak jsem se bavil :)
Pohľady zhora: Švajčiarsko zhora (2020) (TV film)
To byl sen. Hlavně Alpy. Dokument je dobře rozložen do zajímavých kapitol. Chyběly mi tam ale hodinky!
Napoleon (2023)
Jásné no, narvat celý život Napoleona do dvou a půl hodin je nadlidský úkol. Nejsem žádný historik, jeden seděl vedle mě v kině a skoro se držel za hlavu, asi čekal, že to bude dokument ala Discovery :) ale jsem spokojený, hlavně bitvy a taktika byly neskutečně epesní a návštěva kina stála za to. [MKUH]
M*A*S*H: 30th Anniversary Reunion (2002) (TV film)
Krásné a dojemné vzpomínání, škoda, že se toho představitelé Plk. Henryho Blaka a Mj. Burnse nedožili.