Denníček (5)
Anime - LÉTO 2018
Tož třeba už se konečně dočkáme, co schovával Erenův táta ve sklepě.
SLEDUJI a VELMI LÍBÍ
•
SLEDUJI a LÍBÍ
• Titán 3
• Chio-chan no tsuugakuro ... Každodenní cesta slečny Chi do školy. A ono je to vtipné :-D Bizardní situace
• Grand Blue ... Vysokoškolák v rodné vísce se pere s nahýma chobotama vlevo vpravo
SLEDUJI
• Planet With ... Závislák na masu chce ochránit fua fua mimozemšťany před hrdiny, kterým šéfuje týpek se svíticíma očima.
• Angolmois: Genkou kassenki ... Zahraň princeznu a s tlupou krys a vlků dobyj svět. Utawarerumono? Někdo? Vzpomínáte?
• Asobi asobase ... Nichijou, Lucky Star, Danshi Koukousei a pár dalších uválených v těstu a servírováno se špetkou trávy
• Tenrou - Sirius the Jaeger ... Good Ol' times, Blue Excorcist
• Happy Sugar Life ... Aneb když si Pinky Hair odskočí z Baka to Test a stane se z ní ještě větší psycho
SLEDUJI ale BLBOST
• Satsuriku no Tenshi ... Co poschodí, to týpek, co má úchylky. A jeden je z kola ven. Co udělá mumie?
• Banana Fish ... Gay mafiáni si říkají historky z podsvětí a žvýkají u toho své banány.
• Shichisei no Subaru ... Zemřela dívka, do hrobu dána, v truhlici poté objevena. Týpek mrká, dívka je mluvící mrtvola.
• Hanebado! ... Badminton může vypadat i pěkně. Škoda, že to naprosto totálně kazí psychologie těch postav...
• Overlord III ... Oproti druhé sezóně tu nemáme 5 episod sexu ještěrů a konečně i toho Overlorda, ale už moc postav...
POKRAČOVÁNÍ Z PŘEDCHOZÍCH SEZÓN
• Boku no Hero Academia S03 ... Hrdina se po 3 sezónách naučil kopat. A všichni se diví. Proč se diví. PROČ...
• Steins Gate 0 ... Má to vůbec cenu? Vždyť je to jen fanservice... Zmatečný, aby to dělalo shock factor.
DROP
(1/2 = půlka, mnohdy i méně)
• Back Street Girls 3EP ... 3 mafiáni se předělají na mafiánky a stanou se Idoly... A má to být vtipné. Občas je, občas ne...
• Harukana Receive 3EP ... Když mrakodrap k volejbalu přijde. Ze začátku nebyl fanservis, tak teď už je na každém kroku :-/
• Lord of Vermilion - Guren no Ou 1 EP ... Hebcí kloučci s psycho holkama se vraždí a na začátku vyvraždí. A pak? Wtf...
• Free! Dive to the Future 1EP ... "Gay", holkám se může líbit, neodsuzuji, ale na tohle se nevydržím dívat.
• Phantom in the Twilight 1/2 EP ... Gay sh*t in the reverse harem s kočičíma chlapama. NOPE NOPE.
• Jashin-chan Dropkick 1/2 EP ... Kawaii monstra, které se hádají o jídlo. 20 minut. NOPE.
• Ongaku Shoujo 1 EP ... Another day in AKB idol group. A ještě neumí zpívat.
• Senjuushi 1/2 EP ... Nope Nope Nope !!! Too gay, too much harem, převlečení chlapy za ženský? Proč!!! Napoleon? What???
• Yume Oukoku to Nemureru 100-nin no Ouji-sama 1/2 EP ... Reverse Sparkling Fua Fua Harem no Jutsu!
• Aru Zombie Shoujo no Sainan 1EP ... :-D Idiocie se nedá popsat na jeden řádek. Kill it with fire!
• Island 1EP ... O.O The fu*k... Memory loss z future zavítá na caged island a potká další memory loss future onna.
Z jiné kapitoly: kreslené a hrané seriály:
CARTOONS:
LIVE
Anime - JARO 2018
Tuto sezónu jsem přešel velmi, velmi rychle. Nebylo tam prakticky nic, co mě zaujalo, takže jen velmi stručně:
SLEDUJI a VELMI LÍBÍ
• Hinamatsuri ... Naprostý TOP, nebojím se říct že od začátku roku 2018... Kdo neviděl, koukněte
SLEDUJI a LÍBÍ
• Shokugeki no Soma S03 ... Pochlapili se a předvedli konečně akčnější episody s velmi zajímavým příběhovým zvratem
SLEDUJI
• Nanatsu no Taizai - Imashime no Fukkatsu ... Oproti první sérce nuda, příběh na nic, vedlejší postavy bez významu, zklamání
• Megalo Box ... Takový nepovedený Hajime no Ippo a Samurai Champloo mix, který opařili čajem a četli pohádku před spaním
• My Hero Academia S03 ... Plus Plus Plus Ultra? Minus Ultra Man. Pojďme se kouknout, jak vypadají naše pokoje...
SLEDUJI ale BLBOST
• Steins Gate 0 ... Bohužel, oproti "originálu" je toto pouhý harém s ustavičným brečením
• Sword Art Online Alternative - Gun Gale Online ... Jestli bylo SAO přeceňováno, tak tohle je SH*T... Absolutně o ničem.
• Full Metal Panic! Invisible Victory ... Invisible Story spíše. S S01, S02 to nemá nic společného. Je to bez duše, prázné...
DROP
(1/2 = půlka, mnohdy i méně)
• Moc jsem toho nerozkoukal, takže... Ani sem nezmiňuji.
Z jiné kapitoly: kreslené a hrané seriály:
CARTOONS:
LIVE
• Legion S02 - Naprosto úžasná
• The Expanse S03 - Překonala předchozí
• Westworld S02 - Nekoukat, oproti S01 je to sh*t...
• Marvels Luke Cage S02 - Překvapil, potěšil
Anime - ZIMA 2018
Máme tu novou sezónu, ve které se vrací Nanatsu no Taizai, tak hurá do koukání! Jsem zvědav, kolik toho přežije...
SLEDUJI a VELMI LÍBÍ
• Karakai Jouzu no Takagi-san ... Má to vibe jako Danshi Koukousei no Nichijou, celá episoda v úsměvu :-)
SLEDUJI a LÍBÍ
• Nanatsu no Taizai S2 ... Je to zpět, je to depresivní, je to zábavné, je to rozštěpené, opět nás čeká jízda
SLEDUJI
• Koi wa Ameagari no You ni ... Nádherná romance, zajímavá animace, osvěžující, prozatím i mile zábavné :)
• Killing Bites ... Bojovka mezi polovyslečenými ženami se zvířecími aspekty? Count me in. Mind refreshing!
• Hakumei to Mikochi ... Slice of life několika lidí o velikosti myší, roztomilé, pěkné, to je cílovka. Nic zásadně zajímavého
SLEDUJI ale BLBOST
• Dragon Ball Super (LÉTO 2015)
• Violet Evergarden ... Hype sezóny, animace úchvatná a tam to končí. Studenej příběh o ničem, žádné doki doki
DROP
(1/2 = půlka, mnohdy i méně)
• Kokkoku 6 EP ... Čas stojí, tak jak moje nadšení. Stromové monstrum, zajímavý námět s mega nudným zpracováním...
• Hakata Tonkotsu Ramens 5 EP ... Město, ve kterém je 3 % obyvatelů nájemní zabijáci? Bohužel ŠPATNĚ zpracováno.
• Death March kara Hajimaru Iseaki Kyousoukyoku 4EP ... Klasický Isekai harém, heldal jsem tam víc, nepovedlo se.
• Overlord II 6 EP ... Oproti 1. sérii, která vcelku nuda, toto NUDA. Lizardí sex, postavy všeho druhu, jen ne hlavní. wtf...
• Citrus 4 EP ... Girl on girl (sis x sis) action. Proti manze sexuálně zvýrazněné, což totálně kazí vše dobré na této sérce
• Darling in the FranXX 3 EP ... Aneb když 13 letý kluk chytne 13 letou holku za její boky, ona nastaví zadek a... ovládají robota
• Beatless 3 EP... Harem týpek našel cyborg dívku se super kozama, takže žijou spolu a ona mu vaří. Kokoro doki doki tech
• Grancrest Senki 3 EP... Blbec s obrázkem na ruce a Mágice bojují a kecají proti dalším a postrádají logickou kontinualitu
• Hitori no Shita - The Outcast S2 1/2 EP ... Pokračování té zombie šílenosti o ničem, kdo ví, já vědět nebudu
• gdgd men's party 1/2 EP ... 8-minutovka s nekvalitním CGI o gay chibi mužích, kteří se dostali do Isekai, originalita!
• Wake Up, Girls! New Chapter 1/2 EP ... Yet another CGI AKB48 zvrácenost, no comment
• Ito Junji Collection 2 EP ... Perspektivní, ale špatně udělané. Příběhy nudí, neděsí, spíše se člověk zasměje, chybí tomu cit.
• Zoku Touken Ranbu 1/2 EP ... Pokračování, neviděl první sérii a vypadá to moc princovsky. Kawaii samurajové cestují v čase.
• Basilisk - Ouka Ninpouchou 2EP ... Nečekal jsem moc a udělal jsem dobře. Vyžehlené obličeje, s kvalitou původního nic.
• Sora yori mo Tooi Basho 1EP ... Cute Girls doing Cute Things in Antarctica! Není to zlé, ale na jedno brdo s dalšími takovými.
• Hakyuu Houshin Engi 1/2 EP ... Ani nevím, de začít s tím, co vše je s tímto špatně. Od barev, dialogů, vtipů po spoilery...
• Ryuuou no Oshigoto! 1EP ... 16-letý má harém v podobě nahé 9-leté a své sestry a budou hrát Shougi. Holka je v 9 pro. Lol.
• Pop Team Epic 3 EP ... Takový mix gagů o ničem důležitém, 2x se pokaždé opakující, why??, nemám potřebu sledovat.
• Marchen Madchen 1 EP ... Cute girls doing Cute Magics. Holka s velkým kukučem objevila magickou knihu a bude nejlepší.
• Yuru Camp 1/2 EP ... Cute girls doing Cute Tents. Možná bych se přiučil něco o kempování, ale... Nah... Trapné vtípky.
• Toji no Miko 1/2 EP ... 14 leté dívky ve školních uniformách a CGI provedení rozsekávají velké ohnivé stonožky. Nope.
• Sanrio Danshi 1/2 EP ... Free! Akorát ne z plaveckého, ale z divadelního prostředí. Jinak identické.
• Micchiri Neko 1/2 EP ... 3-minutovka, o ničem. Možná pro mladou (1 rok) populaci.
• Dagashi Kashi S2 1/2 EP ... Jo to je ta věc s tou divnookou věcí co miluje ty věci a ... meh...
• Takunomi 1/2 EP ... Od food porna je tu Shokugeki no Shouma. Tohle je cute girls drinking cute things... A pivo? M*daj pivo?
• Miira no Kaikata 1/2 EP ... Roztomilá mumie, roztomilá ovce, roztomilý dráček, roz.... Moc roztomilých věcí naráz...
• Dame x Prince: Anime Caravan 1/2 EP ... Everything is SO GAY. My god... Není můj šálek kávy. Ouran to dělal lépe...
• Kaijuu Girls S2 1/2 EP ... Asi bych potřeboval 1. sérku. Většinou však nekoukám na 3-minutovky
• Gakuen Babysitters 1/2 EP ... nechce se mi koukat na 24 minut dětského pláče a přebalování plenek
• Mitsuboshi Colors 1/2 EP ... Cute girls doing cute things, hima wa nee
• Yowamushi Pedal: Glory Line 0 EP ... NO. No god NOOO. NOO. No. https://www.youtube.com/watch?v=31g0YE61PLQ
• Ramen Daisuki Koizumi-san 1/2 EP ... Koizumi zbožňuje rámen, kvůli tomu ji druhá zbožňuje a o tom všem to je, wtf
• Slow Start 1/2 EP ... víc sexy ty 7-leté holčičky už dělat snad nejde, pohupující se prsta a z hlasu praskající sklenky
• Hataraku Onii-san! 1/2 EP ... 4-minutovka s vtípky, které jdou mimo mě o nepříjemných špatně kreslených kočkách
Z jiné kapitoly: kreslené a hrané seriály:
CARTOONS:
• Adventure Time S10
• Star vs. The Forces of Evil S03
LIVE
• The Magicians S03
• Black Mirror S04
• The Flash S04
Anime - Sezóna LÉTO 2017
Lehký přehled o tom, co sleduji, co sleduji s úsměvem a co zavrhuji.
Detailnější přehled, sporadicky updatovaný, na anime-planet.com.
SLEDUJI a VELMI LÍBÍ
• Shingeki no Bahamut - Virgin Soul (JARO 2017)
SLEDUJI a LÍBÍ
• Made in Abyss .... (zajímavé, krásné zpracovaní, animace, hudba, potenciál, jen nudnější tempo, kde se nic moc neděje)
• Tsurezure Children ... (Danchi Koukousei no Nichijou styl humoru :-) Má káva)
SLEDUJI
• Boku no Hero Academia S02 (JARO 2017)
• Isekai Shokudou ... (food porn inside Howl's Moving Castle, vtipné kvalitní příběhy, Bartender x Natsume)
• Saiyuki Reload Blast ... (retro always wins? nový grafický kabát, staré příběhy, ještě uvidíme, jak se to vyvrbí)
• Koi to Uso ... (beta samci je vybrána žena, není spokojen, líbá jinou, ho líbá kamarád, kterého nelíbá nikdo, whuuu?)
• Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu ... (zajímavý školní námět, vše je za body. Hmm, to mi něco připomíná :-))
SLEDUJI ale BLBOST
• Dragon Ball Super (LÉTO 2015)
• Kakegurui ... (gamble bumble evil mumble, je to tak stupidní, že to bavilo, než jsem si vzpomenou, jak dokonalý byl Kaiji)
• Princess Principal ... (moe špionky, kteří však na moe nehrají, první ep velmi zaujala, zbytek (hlavně s Princess) nuda)
DROP
(1/2 = půlka, mnohdy i méně)
• Fate/Apocrypha ... 6EP (s Fate to má společného jen jméno... Je tam 15 Masterů, 15 Servantů, nikdo neumírá, všichni kecaj)
• Knight's & Magic ... 6EP (programátor se narodí ve fantasy světě s obřími muchy a roboty. A pořád se směje a vymýšlí.)
• 18if ... 6EP (sen ve snu, bílá čarodějka, zmatený příběh, skutečnost? fantazie? Kdo ví, neudrželo si mě to)
• Hajimete no Gal 4EP ... (první díly jdou, pak to ale spadne do generického harém anime o loserovi a náhodných situacích)
• Nana Maru San Batsu 3EP ... (kvízy, všude samé kvízy a bílo modrá šišlající holka k tomu, není špatné, ale není nijak dobré)
• Musekinin Galaxy Tylor 1EP ... (3-minutové obrázkové cosi s vesmírem, třeba to může být dobré, ale mě ty 3-min nebaví)
• Ikemen Sengoku 1EP ... (3-minutové chibi hnusné CGI anime s Nobunagou o chlapech a jejich problémech s krásou)
• Nora to Oujo no Noraneko Heart 1EP ... (3-minutové gag anime s 1.5 minutami záběru na velké prsa, možná i víc...)
• Clione no Akari 2EP ... (naprosto nenávistná, šikanující show a děckách, co se na to buď jen dívají nebo se přidají... Agrh...)
• The Reflection 1EP ... (pomalý, zmatkovitý děj s nízkonákladovou animací s nic moc příběhem plný divností o ničem)
• Youkai Apartment no Yuuga na Nichijou 3EP ... (pomalá a nudná napodobenina Natsumeho a dalších takových, nuda...)
• Mahoujin Guru Guru 1/2EP ... (Yuusha z Boring Village, gagovské anime, asi pro minimladé, samý yuusha a nudné vtipy)
• Isekai wa Smartphone to Tomo ni 2EP ... (borec s mobilem v maagickém světě, umí úplně všechno, flegmatik, nudné, ospalé)
• New Game!! 1/2EP ... (druhá sezóna o cute girls doing cute ecchi lesbo things, není můj šálek čaje)
• Aho Girl 2EP ... (když 20x za 13 minutovou ep slyšíte "aho" "aho" "aho", tak to člověka zdeptá, bez špetky inovací, nuda)
• Tenshi no 3P! 1EP ... (kyuu kyuu, nyuuu nyuuu, pedo pedo sex K-OK...)
• Jikan no Shihaisha 1EP ... (neskutečně zmatená show o 2 "time detektivech" bratrech a stupidních rozhovorech o ničem)
• Action Heroine Cheer Fruits 1EP ... (cute otaku girls doing cute otaku things...)
• Centaur no Nayami 1/2EP ... (nemám ani slov... kentaur kawai shoujo school life hard comedy?)
• Katsugeki Touken Ranbu 2EP ... (banda future samurajů se teleportuje do minulosti, aby sekali černé šmouhy a usmívali se)
• Shoukoku no Altair 1EP ... (I'm pasha, You're pasha, She's sexy, He's evil pasha, He's dying pasha, everyone is PASHA...)
• Hitorijime My Hero 1EP ... (gay boy on boy action, láskyplné pohledy, letmé doteky, cílené na holky...)
• Vatican Kiseki Chousakan 1EP ... (gay detektivní holly duo se špatným peace a střihem útočí svou vírou a plkáním)
• Ballroom e Youkoso 1EP ... (balet ve stylu animace Haikyuu!, zaměřeno spíše na ženy, nejsem cílová skupina)
• Konbini Kareshi 1/2EP ... (audio jen vlevo, mizerná animace, děj na usnutí, ničím nepromluvilo, všichni vypadaj stejně)
• Dive!! 0EP ... (pedofilní náhražka Free!)
• Netsuzou TRap 1EP ... (soft porn? Holky podvádějí své kluky samy se sebou, prej "trénink")
• Battle Girl High School 0EP ... (ukňouraná klasická kawaii high-school sra*ka o ničem)
• Keppeki Danshi! Aoyama-kun 1/2EP ... (fotbalový polo-chibi kliďas fotbalista posedlý umýváním)
• Enmusubi no Yooko-chan 1/2EP ... (wtf, okatě trapné vtipy, nulový příběh)
Z jiné kapitoly: kreslené a hrané seriály:
CARTOONS:
• Adventure Time S09
• Star vs. The Forces of Evil S03
LIVE
•
Anime - Sezóna JARO 2017
Lehký přehled o tom, co sleduji, co sleduji s úsměvem a co zavrhuji.
Detailnější přehled, sporadicky updatovaný, na anime-planet.com.
SLEDUJI a VELMI LÍBÍ
• Little Witch Academia (ZIMA 2017)
SLEDUJI a LÍBÍ
• Shingeki no Bahamut: Virgin Soul
• Berserk S02
• Shingeki no Kyoujin S02
SLEDUJI
• Boku no Hero Academia S02
SLEDUJI jen tak pro fun... Je to blbost
• Dragon Ball Super (LÉTO 2015)
DROP
(1/2 = půlka, mnohdy i méně)
• Seikai Suru Kado 9EP
• Shuumatsu Nani Shitemasuka Isogashii Desuka Sukutte Moratte Ii Desuka 8EP
• Quan Zhi Gao Shou 6EP
• Atom: The Beginning 3EP
• DanMachi Gaiden 3EP
• Busou Shoujo Machiavellianism 4EP
• Roku de Nashi Majutsu Koushi to Akashic Records 3EP
• Sagrada Reset 2EP
• Eromanga Sensei 2EP
• Tsuki ga Kirei 2EP
• The Royal Tutor 1EP
• Kabukibu! 1EP
• Fukumenkei Noise 1EP
• Clockwork Planet 1/2EP
• Ren'ai Boukun 1/2EP
• Alice & Zouroku 1/2EP
• Love Kome: We Love Rice 1/2EP
• Sin: Nanatsu no Taizai 1/2EP
• Tsugumomo 1/2EP
MOŽNÁ NĚKDY
• Kyoukai no Rinne S03
• Uchouten Kazoku S02
NOPE...
• Mrtě věcí. Byl by to dlouhý příspěvek. Prakticky vše, co není vyjmenováno nahoře z: TOHOTO SEZNAMU
• Ano, je tam i Boruto = Boring Naruto.
Z jiné kapitoly: kreslené a hrané seriály:
CARTOONS:
• Adventure Time S08
• Archer S08
• Animals S02
• My Little Pony S07
LIVE
• The Flash S03
• Doctor Who S10
• The Magicians S02