Obľúbené filmy (10)
Schindlerov zoznam (1993)
Tento film je podle mého názoru ten nejlepší film, co jsem kdy viděl. Procítěně ukazuje hrůzy, které se nemusí vždy odehrávat na bojovém poli. V moment, co jsem to poprvé zapnul, tak jsem jako boubín očekával akční film (ani nevím proč), ale najednou, když se film rozjel, tak jsem nevěřil svým očím. Dojemných scén tu je dost, i když tu byla jedna scéna, která už na mě byla moc. Nicméně po tomto filmu si vážím, že si v pohodlí domova mohu válet prdel v posteli. Tento film dostává ode mě líbíska.
Zelená míľa (1999)
Nádherné prostě všechno! Herecké výkony jsou prostě bez chyby a herci prostě udělali neskutečnou práci. Hudba impozantní a chytlavá a smutné scény chytají za srdce vhánějí slzy do mého obličeje. Jen jediná věc mě trápí a to, že věznice by mohla být více představená, ale to je nepatrná věc v úžasném filmu.
Podfu(c)k (2000)
Podfu(c)k je velmi příjemný film s naprosto úžasnými postavami. Jason Statham a Brad Pitt jsou tu naprosto dokonalí. Příběh je celkem jednoduchý, ale funguje náramně. Film o tom, jak lidé z různých skupin se snaží získat obrovský diamant a hlavní postava s kámoši se snaží vydělat promováním boxu.
Napoleon (2023)
O MŮJ BOŽE! Napoleon mě naprosto odrovnal a s nadšením bych si to pustil znovu. Můj názor je, že by to vizuálně nešlo udělat lépe. Už přibližně v 5 ti minutách máme naprosto peckovou bitvu, u které jsem se vůbec nenudil a vše vypadalo úchvatně (Jako vážně i zobrazení násilí zde nemělo chybu a bylo ho tak akorát a bylo předvedeno neuvěřitelně, takže vzdávám čest lidem, co to měli na starost). A ty herecký výkony... NO TO BYLA TAKY NÁDHERA. Film mě chytnul tak moc, že jsem se ani nedotknul donutů, které jsem si přinesl s sebou. Opravdu za mě nejlepší film v kině, který jsem zatím viděl.
Kosmonaut z Čech (2024)
Dost jsem se těšil na to, až si film pustím. Neskutečně mě to oslovilo, a dokonce předčilo mé očekávání. Nejvíce mě bavily rozhovory mezi Jakubem a Hanušem, které byly strašně zajímavé a neskutečně pozoruhodné. Musím dodat, že Hanuš je absolutní borec a neskutečně sympatický tvor a nikdy by mě nenapadlo, že kvůli filmu si budu přát, abych měl za kámoše mluvícího přerostlýho pavouka (fakt jako doufám, že nějakej Hanuš vyleze zpod mojí postele a začne si se mnou povídat o mých pocitech duši a o vesmíru). A ta hudba ta hudba je neskutečně klidná a magická a fakt jsem měl pocit, jako kdybych byl na meditativním kroužku. Ale nejvíc se mi v hlavě uchytil konec, který byl opravdu skvělý a neskutečně dobře udělaný snad po všech stránkách tak moc, že jsem bulel.
Upgrade (2018)
Upgrade nelze nemít rád. Ten film je jeden z nejlépe natočených filmů, co jsem kdy viděl a ten hororovější nádech tam jde vidět. Pěkně krvavý a smutný zároveň. Taky mi navíc přišlo, že tam byla fakt jenom špetka i komedie (jenom pár scén) a i tak to byl přirozený a zdravý humor běžné konverzace. A TY BARVY O MŮJ BOŽE!! Celý ten film je nadlidsky natočen a každý záběr bych si nechal zarámovat. Bojové scény jsou neskutečně výborně zobrazeny a nějaké jsem si pouštěl ještě jednou.
Emesis Blue (2023)
Film podle mé oblíbené hry? Proč ne? Jen sem s tím! Když jsem se dozvěděl, že fanoušci mé nejoblíbenější hry vydali 108 minut dlouhý animovaný hororový film, který má už od pohledu skvělou atmosféru tak jsem skákal do stropu a hned mě to začalo zajímat. Musím si přiznat to, že k filmu nejsem zcela objektivní právě kvůli tomu, že se jedná o mojí srdcovou hru, ale i kdybych tento film viděl a neměl absolutní páru o tom, co to je TF2, tak bych hodnotil dost podobně. Příběh je trošku zamotaný a film se musí zhlédnout několikrát, aby se tam něco vůbec pochopilo, ale myslím si, že tenhle film tvoří spíše atmosféra a úžasná animace než příběh.
Tetris (2023)
Na Tetris jsem se podíval, protože mě tři pazdráti poslední dobou k tomu uháněli, ale i tak musím říct, že je to sakra dobrý. Když jsem viděl prvních pár minut, tak jsem si myslel, že to je největší nuda na světě a radši bych se píchal vidličkou do paty než koukat na toto, ale zjistil jsem, že jsem se mýlil. Film je krásně natočen a má uvěřitelnou atmosféru, avšak nějak jsem nezaregistroval hudbu, jako kdyby tam nebyla (To je spíše mým mozkem hádám). Člověk se navíc něco menšího přiučil o historii her. (Film dávám do oblíbených, abych vyjádřil dvěma parchantům můj názor, že mít v oblíbených novější filmy není nic špatného a taky proto, že to je dobrý)
Drž hubu! (2003)
Tuhle komedii prostě nejde nemilovat. Jean Reno a Gérard Depardieu perfektně hrají svoje role a jejich kamarádství mezi debilem a zabijákem je úžasné. Příběh je krásně zapamatovatelný a tempo filmu je neskutečné.