Obľúbené filmy (10)
Krstný otec (1972)
Dobrý, lepší, najlepší......KRSTNÝ OTEC.
Volavka (2002)
Lenny (1974)
Vtedy na Západe (1968)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Lost Highway (1997)
LOST HIGHWAY som určite nepochopil síce pochybujem, že sa to dá, ale vôbec mi to nevadí. Prvé stretnutie s Lynchom a pravdepodobne aj to naj... samozrejme ak nepočítam TWIN PEAKS.