Posledné recenzie (946)
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Nejsem zklamaný a to je hlavní. Nostalgická linka funguje, stejně tak humor a Marshmallow Men :-). Klidně by to mohlo být o trochu kratší, je zde i dost omáčky okolo, hlavně co se týká rodinných vztahů.
Most - Season 3 (2015) (séria)
Nový parťák skvělej. Scénář ale opět nedotaženej - spousta zbytečný dějových linek, povinně zakomponovaný LGBT, motivace vraha absurdní, stejně tak Sagy matka. No a policejní práce a vyšetřovací metody dost mimo.
Tancuj Matylda (2023)
Nebavilo mě to. Scénář povrchní, předvídatelný podle klasické osnovy a zbytečně dlouhé. Místní hodnocení moc nechápu.