Obľúbené filmy (10)
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
Ať si každej řiká, co chce, pro mě je dvoje ještě lepší než jednička. Tenhle film stojí úplně na vrcholku a to, co Jim Carrey předvádí za scénky, to neni možný vidět nikde jinde :)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Není to plná pětihvězdičková palba, ale já se u Avengers skvěle bavil a podle místního hodnocení určitě nejsem sám. Filmy s více hlavními postavami obvykle trpí tím, že je některá z nich méně sympatická než ostatní a "zaclání". Tady to naštěstí neplatí a jak méně známí Hawkeye a Black Widow, tak ostatní hrdinové mají dostatek prostoru zvlášť i dohromady, ale současně jsou natolik charismatičtí, že svůj díl v pohodě utáhnou. Hlavním tahounem je pro mě ale pořád Iron Man, protože Downey ho hraje úžasně sarkasticky a pálí hlášku za hláškou. Kdy že bude druhý díl??
Návrat do budúcnosti (1985)
Eurotrip (2004)
Kick-Ass (2010)
Mažu svůj předchozí komentář a po druhém zhlédnutí píšu nový. Kick-Ass je absolutní "nářez" (klidně s velkým N), kde všechno šlape celý film na 100 % a ještě víc. Ani chvíli jsem se nenudil, úžasný soundtrack, úžasné akční scény a epické hlášky, taková kombinace se jen tak nevidí. Trochu mě překvapilo, že jsem měl lepší dojem teď z domova než z kina, ale co, na dvojku si tam stejně zajdu, jestli se jí dočkáme.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Pelíšky (1999)
Asi nejlepší česká komedie (a vlastně celkově film) po revoluci. Hlášky naprosto zkultovněly a zlidověly a tak to má být :-)
Matrix (1999)
Kdyby to šlo, tak dám 6 hvězdiček, tohle je jeden z mých dvou úplně nejoblíbenějších filmů a můžu na něj koukat pořád dokola..