Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
nechápu, že Červený Trpaslík není na prvním místě v hodnocení seriálů - všechny je strčí do kapsy
Chobotnica (1984)
Která ze všech sérií je nejlepší? Asi všechny...
Luther (2010)
Narcos (2015)
Hra o trůny (2011)
Naprosto luxusní, přesně něco takového jsem hledal, už aby byly natočené i další díly. Seriál má velkou sílu, každá postava perfektně vykreslenou povahu... super, doporučuji všem :-)