Obľúbené filmy (5)
Hriešny tanec (1987)
Pretty Woman (1990)
Ženská na vrchole (2019)
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Výborné! Lepší než knížka, která mi přišla trochu zmatená. Dvě hodiny utekly jako voda.
Oppenheimer (2023)
Fascinující!
Výborné! Lepší než knížka, která mi přišla trochu zmatená. Dvě hodiny utekly jako voda.
Fascinující!