Recenzie (1 515)
Milovník (1989)
Príjemná oddychovka o chlapcovi, ktorému otec odmietne dávať peniaze a tak si začne hľadať brigádu v pizzerii a spozná kopec vydatých žien ,ktoré mu spôsobia vtipné trapasy 3*
Uvidíme sa ráno (1989)
Príbeh zo života rodiny, kde sa rozídu manželia ,muž si nájde inú ženu s dieťaťom, ktorú si vezme a svoje vlastné deti si budú musieť zvykať na jeho novú manželku, Dráma 3*
Netvor (1985)
Film mierne pripomínajúci snímok Votrelec, kde dvaja astronauti objavia raketu v ktorej bude žijúci netvor a ten začne plniť úlohu votrelca 2*
Legitímne násilie (1982)
Muž príde pri prepade o svoju rodinu a tak sa rozhodne pomstiť nájdením skutočného vraha 3*
Bodyguard na volné noze (2023)
Akčná komédia o bývalom agentovi, ktorý bude najatý na ochranu novinárky, ktorá má urobiť rozhovor s diktátorom, prezidentom. Nechýba Akcia 3*
Sopka: Místo přistání (2014)
Lietadlo s pasažiermi sa rúti do nešťastia kde vybuchuje sopka a následná záchrana 2*
Girl at the Window (2022)
Thriller o dievčati , ktoré sleduje priateľa svojej matky o ktorom zistí kto v skutočnosti je 3*
Nečistá hra (1978)
Komédia a Thriller v jednom ,kde mladú ženu prenasleduje niekto kvôli získaniu dôkazu, následne sa zoznámi s policajtom, ktorý ju má chrániť 3*
Hrozba smrti (2024)
Skvelý remake po ôsmej verzie filmu ,nechýbajú Akcia a bojové scény , či pekne prostredie. Jake opäť nesklamal v úlohe MMA ako aj v jeho predošlom filme Bojovník , Chválim 4*
Žena môjho muža (2003)
Francúzska dráma o žene, ktora zistí, že ju podvádza jej vlastný manžel zoznámi sa prostitútkou , ktorej zaplatí za informácie o svojom manželovi 3*