Posledné recenzie (38)
Duna: Časť druhá (2024)
Největší sci-fi 21. století, ke které mám překvapivě dost výhrad. 3. akt to přesto vytáhnul na plné hodnocení. Nejsem si ale jistý, zda můj názor bude sdílet většina diváků. Chování téměř všech postav je trochu nezvyklé. Imax celý film 1,9:1, běžné kino 2,39:1, tj. 26 % obrazu navíc. To už stojí za hřích.
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Scény v bance mi hodně připomínali americkou produkci. Se Seagalem v čele. Špatní herci, rádoby akční kamera, nulové napětí. Prostě slabé 2 hvězdy mířící na 1*. Konec to ale vytáhnul a pointa na LSD byla vtipným tripem (i když inteligentní vědec by měl vědět, že LSD nemá s pervitinem či heroinem moc společného).
Gunman: Muž na odstrel (2015)
3 Oscaroví herci, pár štěků Idrise Elby, režisér Taken, pěkná italská …… (chtěl jsem napsat buchta, ale za 10 let bych toho mohl litovat, takže raději nenapíšu nic) a výsledkem je super akční béčko. Je absurdní, že Taken vydělalo 225M $ (neviděl jsem), tragický sequel taken 2 (viděl jsem) dokonce 380M (3ka 330M uff) a Gunman 24M. 24 milionů dolarů….. Nejsem fanoušek Seana Penna. Nelíbí se mi jeho výběr rolí (který jeho film od roku 2003, tj. 21 gramů a Mystic River, jste si pustili podruhé?), nemám ho rád jako člověka, uznávám ale jeho herecké kvality. Tady je ve fyzické formě jako nikdy. Je velká škoda, že si podobnou akční roli už asi nikdy nezopakuje. Jako záporák v M:I by byl dokonalý. Hunt by měl poprvé adekvátního protivníka. 1,7M vs 1,73M - tady se nebavíme o milionech. Tudíž 3+ zaokrouhluji a doporučuji ke shlédnutí. I Bčko nemusí být sračka.