Posledné recenzie (64)
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
Tak k tomuhle nedošla slova, ale spíše se mi tento film nechce úplně detailně rozebírat, kvůli některým 100% jak Politicky tak i Všeobecně Nekorektním věcem v průběhu celého filmu, jako například: Mužská nadřazenost nad ženami, vězení vyobrazeno podle těch nejhorších představ, snová scéna v kantýně, znásilnění jak muže tak i ženy - podruhé v kómatu, reálně vyobrazená mužská kastrace, jezení intimních částí lidského těla - kanibalismus, vyřvané (doslova) všechny lidské předsudky na náboženství i rasy, zacházení s vězni či jinými zaměstnanci jako někde v koncentračním táboře - náhodné tresty smrti, uctívání předchozích dvou filmů jako by to byly ty nejlepší filmy na světě, vládou schválený stonožkový program ve vězeních - resp. housenkový pro doživotně odsouzené a další nesmysly jako třeba samotná Lidská Stonožka z 500 lidí... Jako dodatek k tomuto komentáři se mi film překvapivě líbil a to i přes nesympatické postavy či neuvážené dialogy. Doufám, že už tak maximálně 2x v životě...
Lidská stonožka 2 (2011)
Taková podobnost se Spalovačem mrtvol (1968) , že nad tím nejde ani přemýšlet. Prostě dokonalý film o tom největším úchylákovi v zřejmé Británii. To, že neunesl tlak od všech lidí kolem něj je ještě pochopitelné, ale co ta těhotná žena v autě - tocobylo ?! No to je asi vcelku jedno, protože stejně nevíme, co se s ní vlastně stalo. Jinak jsem vám všem vděčný, že jsem tenhle film neviděl jako jediný na světě a že u něj dokonce jíte. Já jsem ho třeba sledoval někdy do 1.45 ráno a spalo se překvapivě dobře. Vychvaluji to převážně kvůli uměleckým motivům a ne kvůli tomu, proč jsem se na to díval.
Lidská stonožka (2009)
Skvělý nápad skvěle zrozený, ale něco tam chybí... že by žánr horor? Protože tato situace je velice těžce představitelná, šla by využít nadpřirozenou cestou - třeba by se na sebe úplně napojili, mysleli by stejně, pohybovali by se stejným rychlým krokem jako skutečná stonožka. Ale jako dramatický thriller ze super Evropy to ujde. Kam zmizel Sirotčinec (2007) či dokonce dokonalý Faunův labyrint (2006)...
Posledný denníček (74)
Tak shrnutí roku společně s recenzemi vyjde o něco později...
Jinak, leden s únorem jsem trávil sledováním hlavně českých filmů a byl jsem pouze 2x v kině na Nočním Koupání a Premiantce. Ale doufám v lepší časy, a ať ho mám více na psaní!