Recenzie (22)
Mandalorián - Chapter 17: The Apostate (2023) (epizóda)
Star wars!!!
Cry Macho (2021)
Film pohoda 5/10 Jen ty emoce moc nefungují... ale jinak Ok
Wednesday - Přítel, nebo vrah (2022) (epizóda)
Ta Apocalyptica na konci je TOP!!!
Wednesday - Prokletá dívka Wednesday (2022) (epizóda)
Za mě perfektní, Jenna má před sebou skvělou budoucnost!!!
Black Adam (2022)
Psát recenze neumím... Ale napíšu svůj názor na ten film. Za mě tak 8/10 chyby to má a ne málo... Například hned umí anglicky xD Vše je takové na rychlo, přišlo mi že to co se tam odehrálo. Se odehrálo za jeden den xD Finále mi přišlo až moc trapný ale zároveň dobrý...Humor byl aspoň za mě super!! No je to taková ta klasická MARVEL akorát v DC verzi jen s tím že kritici to z nějakého důvodu nechápou... Jinak kamera a akce a hudba a celkově ten Hero detail a ta péče k tomu snímků je tam super. Jestli bude a v to doufám že bude druhý díl tak si myslím že to bude náhul
Bill a Ted zachraňujú vesmír (2020)
Za mě pecka!!! Líbí se mi že jim ty role ubec nevypadli z hlavy :) sem za třetí díl rád. Ubec nechápu to hodnocení zde na CSFD
Predátor: Korisť (2022)
Za mě naprostá paráda!! Za posledních 5let me tak nechytlo jak tento film
Skvělé dobrodružství Billa a Teda (1989)
Klasika!!!
Reservation Dogs (2021) (seriál)
Waititi je prostě momentálně bůh filmů a seriálů!!! Tohle jsem nečekal.... je v tom vsechno! Humor, realita, fantasmagorie... xD mohu jen doporučit :) hned zajděte na Disney+ a kúkajte co Taika zas vytvořil za úlet
Reservation Dogs - NDN klinika (2021) (epizóda)
To je zbraň bílých... ehm... cukr..podporuje bílí v tom aby tě pomali zabíjeli:) a co si berete vy? Energeták :D bomba serou!!