Posledné recenzie (96)
Christine (1983)
V podstate prvé 2/3 boli na 2*, hlavne kvôli nudnému, nie úplne zmysel dávajúcemu scénaru a postavám, ktoré boli vyložene šablóny na šablóny. Ale v poslednej tretine to John naplno rozbalil s réžiou a akcia tiež bola slušná, takže si film zaslúži viac ako 2*, ale na to, že to režíroval Carpenter, som čakal o dosť viac :/
Deviata brána (1999)
Skvelý námet a aj hustá atmosféra počas celého filmu, ale scénar je len Flynn Carsen s trochu vyšším rozpočtom:) Ach Roman, Roman, ak by si celý film nekoncipoval ako popcornovku, ale ako seriózny film, mohol si mať druhú Rosemary!
Apostle (2018)
Všetko, čo mám na hororoch rád presne tak, ako to mám rád.