Recenzie (38)
Mysterium tremendum (2015)
Jestli má jít o dlouhou, lehce hororovou reklamu na knihu "Mysterum tremendum", pak hodnotím jednoznačně pozitivně, pokud však byl film zamýšlen jako MOCKUMENT, který má někoho přesvědčit, že je pozadí knížky reálně, pak bohužel. O přesvědčivosti nemůže být řeč od chvíle, kdy první respondent otevře pusu. Při četbě knížky jsem této legendě napůl věřil, i skutečnosti, že byla napsaná před 40 lety a to i navzdory relativně modernímu jazyku a slovníku postav, což jsem přičítal jazykové korektuře. Nyní však nepochybuji i tom, že jde o celkem sympatický marketing což však neubírá nic na působivosti knížky samotné.
Texaský masakr motorovou pilou 2 (1986)
Tohle překonalo veškeré mé očekávání.
Brejkovat 2: Electro bugalú (1984)
Elektročastuška - Bez simultánního dabingu v podání Samathy Bifidus a Jiřího Flígla a nápaditého překladu by to asi po 15 minutách, kdy by se okoukaly všechny módní bizarnosti, začala být nuda. Takto, neskutečná zábava a nezapomenutelný zážitek z LFŠ 2015.
Neotvírej! (2015) (amatérsky film)
Shlédnout zde: https://www.youtube.com/watch?v=3QynuIUWL3o
Et Cetera (2012) (amatérsky film)
Ruka (2011)
Film k vidění zde: http://www.youtube.com/watch?v=MD9sHWfwY04&feature=youtu.be
Hodinový manžel (2013) (študentský film)
Součást seriálu Pionýři hororu http://www.csfd.cz/film/357724-pionyri-hororu/, k vidění zde: https://www.youtube.com/watch?v=T-ca2uYgd-0
Modrý drak (2012)
Nebýt to příběh z mého kraje, asi bych dal jednu hvězdu dolů, protože po stránce scénáře tady rozhodně je co vytknout. Jsem ale rád, že vznikl film v tak krásném kraji a chápu autora, proč jej tolik inspiroval.
Pavučina snov (2003)
Zjednodušování děje v rámci filmové zkratky bych odpustil. Ten konec ale ne. Snad na to brzo zapomenu a zůstane mi v hlavě jen knížka...
Deti raja (1945)
Bez vynikajícího lektorátu na LFŠ bych si film tolik neužil...