Recenzie (220)
Wonka (2023)
Příjemný příběh, chytlavé písničky i postavy. Vizuál hezký. Není moc co kritizovat a film/muzikál jsem si užil.
Jedeme na teambuilding (2023)
Film jsem si prostě užil. Vynechal jsem přemýšlení nad dějem a jen se bavil. Musím říct, že už hooodně dlouho jsem se u českého filmu tak nezasmál. Humor rozhodně není pro každého, ale mě opravdu seděl. Doporučuji
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Ve všem dokonale průměrný film a asi ani nemá ambice být něčím jiným. Chvílemi jsem se zasmál/chvílemi to bylo trapné. Občas jsem se bavil/občas jsem se nudil. Děj nemá hloubku ani promyšlenost, tento díl je takový zbytečný. Opravdu dokonalý případ průměrného filmu.
Gran Turismo (2023)
Tento styl filmů to má u mě hodně jednoduché. jako fanoušek automobilového sportu stačí do filmu přidat závodní auta a okruhy a min 3 hvězdy má film jisté. Dále stačí přidat zajímavý příběh a stává se z toho zábavný film. Sice jsem příběh znal, ale takto zpracované se na to dívalo dobře a film utekl. Co mi vadilo, je český dabing. Není to chyba filmu, ale hlavní hrdina byl nadabovaný tak, že pokaždé, když mluvil, mi to trhalo uši. Jinak se jedná o kvalitně zpracovaný film, který pro fanoušky určitě není šlápnutím vedle. Film jsem si užil, jen bych možná dal větší prostor tomu, že jezdci na reálné závodní místo museli opravdu dřít a opravdu to jen není od obrazovky do auta. Jezdec Schulin by také mohl dostat lepší péči v českém dabingu :-)
Jednorožci vs. medvídci (2022)
Když jsem si film pouštěl, čekal jsem přehnanou komedii s množstvím nesmyslných situací. Ale opak je pravdou. O komedii se vlastně vůbec nejedná a je to animované válečné drama. Jenom s medvídky a jednorožci. Zajímavé jsou rozdílné styly kreslení jednotlivých ras a u filmu jsem se až nečekaně bavil. Strhující příběh o bratrství a traumat války. Film měl i nápadité zakončení. Opravdu se pro mě jedná o velké překvapení. Ve filmu se nešetří krví a násilnými scénami, takže rozhodně nepouštět dětem :-) . Doporučuji
Červená črievička a sedem statočných (2019)
Vzhledem k tomu, že se jedná o 100x ohrané téma je pohádka velice hezky zpracována a příběh zase probíhá trochu jinak. Pohádka má i mírně výchovný přesah. Dobře se na to dívalo a bavil jsem se.
Ruměnec (2021)
Škoda, že to má jen 11 minut. Hezká animace i příběh. V tak krátké době se ani divák nezačne nudit. Příběh utíká takovou rychlostí, že jsem se ani nerozkoukal a byl konec. Ale opravdu hezký film.
Barbie (2023)
Na film jsme se původně ani nechtěl dívat, protože jsem tak nějak čekal, že je spíše mířený na děti. Ale jedná se o pravý opak a pro děti to vlastně ani není. Shrnutí děje ve zkratce je film o rovnoprávnosti pohlaví. Docela povedená návštěva skutečného světa, kde jsem si to užil a opravdu to byla zábava. V Barbie landu už to tak dobré nebylo, protože hlavní myšlenka se zvrhla a přišlo mi, že ani není jak to ukončit. Řekl bych, že v ději byli úplně zbyteční tvůrci od Mattela. Nakonec mi nevadili ani všudypřítomné písničky, které doprovázejí celý film. Film utekl rychle a užil jsem si ho, ale jak už jsem zmiňoval, tak pro děti není.
Hra na oliheň: Výzva (2023) (relácia)
Mě to nebavilo. Jedná se o reality šou jako kopírka seriálu hra na oliheň s mírnými změnami. Co se týká jednotlivých disciplín, tak pokud se soutěží, tak je to celkem ok. Ale vše okolo je hrozné. Nezajímavé postavy, které mi stejně přijdou jako herci a vše prostě takto mají hrát. Opravdu jsem trpěl a umíral z rozhovorů a asi od 5 dílu už jsem je poslouchat ani nemohl. Možná z toho důvodu jsem si ani konec neužil. Vše je takové nezajímavé a neskutečně natahované.
Blue Beetle (2023)
Dle mého názoru jedna velká nuda. Krom zpracování nefunguje nic. Začátek je tak nudný, že jsem se ani nechtěl dívat dál. Hrdina funguje divně a celý děj je zvláštní. Kdo film neuvidí, tak o nic nepřijde.