Recenzie (16)
Vyšehrad: Fylm (2022)
S radostí dám 5 *. Na českou komedii je to prostě zábavný , malý Richard mě fakt bavil a hloupost Laviho taky :) ano dalo by se říct že je to hloupá komedie ale je to opravdu oddychovka :) Herci sympatický pan Štáfek udělal supr film i roli :)
Odd Taxi (2021) (seriál)
Upřímně to že jsem dal tomuto anime šanci bylo kvůli vysokému hodnocení csfd. A neprohloupil jsem je pravda že celý příběh je pozvolný a dává Vám střípek za střípkem. Toto anime jsou příjemné puzzle kde až na konci po složení zapadnou veškeré informace , které Vám dali. Taxikář spojuje informace svými myšlenkami a konec ze kterého jsem si totálně sedl na prdel jsem dlouho nezažil. A hlavně i když na první dobrou to vypadá jako cajdák, taxikáře si oblíbíte pro jeho povahu. Vřele doporučuji každému a jen TO ANIME JE ZRADNÉ A TO V TOM : že je pozvolné a svoje velké kvality ukazuje hodně pomalu takže lidi co se podívají na 3 díly mohou dropnout a tím se ochudit :) lidi dejte tomu všech 13 dílu a nebudete zklamaní :)
Fumecu no anata e (2021) (seriál)
Nu tento sníměk byl pro mě zajímavý , nedokážu se na něj koukat :) , tak nějak mě chytl a u 6-7 dílu přestal bavit :) ale stejně dokážu říct , že je to velmi zajímavé anime , jen se mi nelíbí jak se směřuje :) ale mnoho lidí ho budou milovat , zkuste to tohle anime je jako ananas na pizze někdo to miluje a někomu to nesedne :)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Fantastické zpracování postav, každá postava má unikatní přiběh , příbehy se prolínají interaktují mezi sebou a postavy se rozvíjejí. Dají Vám šanci zamilovat se do postavy a prožít její osud. Hlavní postava má vývoj jak kokot. V prvním díle mě sral tak moc , že málem jsem seriál dropl. Dobře , že jsem neudělal a s radostí dávám 5 * za vychutnání si tohoto počinu a nyní na mě čeká pan witcher :)
Log Horizon (2013) (seriál)
Nu seriál Log Horizon není pro mě :) z jednoduchého důvodu očekávál bych více soubojů a méně politikaření :) , ale zase co se týká reálnosti tak asi špička ale nejspíše to je důvod co mě na tom štvě :) ale pokud někomu nevadí politikaření jako mě rozhodně top anime :)
Araburu kisecu no otome-domo jo. (2019) (seriál)
Nu celý anime pojednává o pocitech dospívajících ovšem takovým způsobem , že vzpomínáte na své ,,hovězí léta'' a hladí Vás to po duši, a pokud jste v těchto letech ukáže to , že nejste vlastně sami. Je to roztomilé vkusné a i mě jako klukovi to pohladilo duši takovým způsobem že jsem o 4 hvězdách ani neuvažoval :)
Black Widow (2021)
Moc moc moc jsem se těšil na oblíbenou agentku Romanovou , ale je pro mě těžké dílo hodnotit. Vlastně jsem cítil pachuť zklamaní , měl jsem pocit nějaké minulosti , přidání do shield výcvik , nějaké přátelství mezi vdovami , jak unikla z červené komnat a bohužel , žádné odpovědi. Čekal jsem něco na styl rudá volavka. Nataša málo v mých očích vynikla oproti avengers (a mám pocit , že její sestra vynikala o dost více než nataša což nechápu když to je rozvíjející postava ). A otec nataši byl strašný pako že místama mě jeho buranství až štvalo. Možná se mi to za pár dní rozleží ale za za scarlet + oblibenou herečku z boj s rodinou kde byla úžasná dám 3 * ale spíše sentimentální :)
Thunder Force (2021)
Nechápu jak takovýhle zábavný dílo může mít 32 % ? jako co za kupu hovadin jsem tu viděl a mělo to hodnocení 50 % bych nenapočítal na prstu rukou somálské vesnice :) Rozhodně komický pojetí hrdinů , speciální efekty a fakt jsem se u toho nasmál :)
Sacuriku no tenši (2018) (seriál)
Perfektní začátek, mizerný prostředek kolem LSD kněze a pak zase dobrý :) sice to ztrhlo jednu hvězdu ale pořád zajímává podívaná o nezvyklém vztahu. DOst zvratů , překvapivý vývoj když moc nepřemýšlíte :) sympatický postavy jen bych dal více pater a více takovýhle zajímavých postav :)
Kimi to boku no saigo no sendžó, aruiwa sekai ga hadžimaru seisen (2020) (seriál)
Nevím vám, celý tohle anime začíná slibně , sympatický postavy supr boje , ale čím déle koukáte tím více přibývá zápletek , tím více přichází otázek. Postavy děj fajn ale bud delší anime a nebo ukončit nějak takhle to je prostě meh