Posledné recenzie (13)
Je to Poník (2020) (seriál)
Je to prča :D. Plán bol zabaviť deti, kým budem robiť niečo užitočné a skončilo to tým, že som to nakoniec sledoval s nimi. Je to kreslené, dostatočne priblblé pre deťúrence a obsahuje vtipy pre nás starších. Časti sú krátke a rýchle, takže udržia pozornosť aj AD(H)D jedinci. Sledované s českým dabingom.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Začnem zostra: Pre mňa najlepšia časť z celej série. Úprimne ma potešilo vidieť staré známe tváre (Tobyho a Andrewa) ako parťákov nášho Toma rovnako ako sledovať osobne takmer všetkých záporákov, s ktorými sme v ostatných sériách mali možnosť spoznať. Filmu nemám čo vytknúť. Keďže nepatrím medzi fajnšmakerov predlhej stopáže, mal som pred zweiundhalb stunde dlhým filmom obavy/rešpekt. Ale to bolo razom preč - Pekne to odsýpa, v každom momente má čo ponúknuť a potom tie detaily, ktorými snímku prepája so spomenutými sériami sú ako čerešnička na torte :). Steven....teda pán...ehm doktor je tu také křovíčko, ale bez neho by sa celá šlamastika neuskutočnila a my by sme nemali naservírovaný parádny príbeh. Danke schon Herr Seltsam. Je škoda, že táto séria končí a Tom ako najvernejší Spidy, čo do tlačenej predlohy nás musí opustiť. Avšak na druhej strane končí s gráciou a parádnou bodkou na koniec. Good for us.
Gumballův úžasný svět (2011) (seriál)
Nuž takto. Ultra zábavná show, kde každá časť je samostatné predstavenie vtipov, animačných bizarností a zábavy. Najlepšie na tom je, že to sledujeme aj so synátorom a dobrých hlášok je tam pre každú vekovú kategóriu plná priehršť. Videné v českom dabingu na CN. Iné hodnotenie ako 5 asteriskov ani dať nemôžem.