Recenzie (3 538)
Život a doba soudce A. K. - Místo narození (2014) (epizóda)
Sice se tu mihnul můj oblíbenec Pechlát a Polívková ve svém doposud nejlepším hávu i makeupu, jinak mě ale nejen kauza, ale celistvý díl příliš neoslovil.
Život a doba soudce A. K. - Kněz (2014) (epizóda)
Co případ, ten byl dobrý, ale Adamův ožralý výlet na druhý konec velkoměsta byl přímo výborný. Škoda, že tak rychle ztratil grády a ve finále poměrně vyšuměl do ztracena.
Život a doba soudce A. K. - Odlišnost (2014) (epizóda)
Šikana mezi dětmi je téma, které mi je v současném věku naštěstí poměrně vzdálené, když už jsem tak daleko od základky a ještě mám pár let do potenciálního založení rodiny. I tak mi ale rostou facky na rukou, když vidím, co jsou si školáci schopni mezi sebou všechno dělat.
Život a doba soudce A. K. - Kladivo na důchodce (2014) (epizóda)
Jeden z těch silně reálných soudních případů, které se kvůli lidské vychcanosti dějí dnes a denně i ve skutečném světě, bohužel. Na druhou stranu by důchodci nemuseli věřit kdejaké ptákovině, kterou uvidí.
Kukačky - Epizoda 5 (2021) (epizóda)
Mají pravdu ti, co se bojí toho, jak se může něčím takovým vyplnit celých 13 dílů. Já trochu cítím už teď, že se točíme v kruzích, zvlášť když mají epizody skoro po hodině.
Perníkový tatko - Hermanos (2011) (epizóda)
Od téhle části už to údajně nebude jiné než explozivní a já jsem jako na jehlách, co všecko se semele.
Perníkový tatko - Problem Dog (2011) (epizóda)
Hank se pomalu ale jistě vrací do formy, Gus se díky němu ocitá konečně v mírném ohrožení a Jesse si pro sebe krade úžasný závěr epizody.
Perníkový tatko - Cornered (2011) (epizóda)
Bez šokujících momentů spíše výplňový díl, který ale i přesto jasně signalizuje, že snad už konečně půjde do tuhého.
Perníkový tatko - Shotgun (2011) (epizóda)
Dvojka Jesse a Mike netradiční a nečekaná, Walt mezitím nepříliš důležitý. Jeho obnovující se vztah se Skyler ale více než potřebný.
Perníkový tatko - Bullet Points (2011) (epizóda)
Kdy už se ten Hank konečně uzdraví a pujde do tuhýho?!