Posledné recenzie (539)
Imaginary: Neviditeľné zlo (2024)
Tohle bych si nechal v kině ujít ač to mám gratis. Přítelkyně měla chuť přijít do kina ... A nakonec jsem moc netrpěl. Čekal jsem to daleko horší. Když nebudu brát závěr celkem se to dalo vydržet. 5/10
Gump: Sme dvojka (2024)
Přijde mi, že Filip Rožek vůbec nevěděl jak pojmout druhý díl při psaní scénáře. Nakonec se vydal tím nejlacinějším možným způsobem. A vůbec se tedy nedivím, že mu stačilo na napsání knihy 18 dní. Ač jsem jí nečetl věřím, že film dopadl o fous lépe. I, když i na těch 90 minut mi přišel celkem dlouhý. Přesto si jsem přesvědčen, že si to najde diváky co se dojmou a budou odcházet z kina spokojeni. Za mě hodně odřených 6/10.
Iron Claw (2023)
Kdykoliv jsem sledoval přenos NHL a v pauze se objevilo cokoliv z wrestlingu okamžitě jsem přepnul. Wrestling nemám prostě rád! Tady mě nezaujali jen herci, ale i parádní trailer. Mám rád příběhy co píše život. A tohle by se vymyslet nedalo. Nevidím slabiny a vše šlape od začátku až do samého závěru skvěle. Velké nadšení a 10/10. Jak je možné, že to nemá nominace na Oscary???
Posledný denníček (100)
Listopad v kině
1.11. Ennio 10/10
2.11. Vražda v Londýně 5/10
4.11. Hranice lásky 7/10
7.11. El Boemo 8/10
17.11. Menu 5/10
25.11. Fabelmanovi 9/10
26.11. Vánoční příběh 7/10
29.11. Svatý pavouk 8/10