Recenzie (56)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Nechápu hodnocení (nejen zde na ČSFD), ale celkově. Mně se film líbil a to hodně. Je to trochu jako 7 statečných vs Star Wars apod., ale má to koule, akce je od začátku do konce a druhý díl, je dle mého názoru lepší a akčnější. Celkově jde o velmi dobrý počin a doporučuji zhlédnou oba díly.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nechápu hodnocení (nejen zde na ČSFD), ale celkově. Mně se film líbil a to hodně. Je to trochu jako 7 statečných vs Star Wars apod., ale má to koule, akce je od začátku do konce a druhý díl, je dle mého názoru lepší a akčnější. Celkově jde o velmi dobrý počin a doporučuji zhlédnou oba díly.
Anjelská tvár (2001)
Nechápu to hodnocení, za mně je to hodně vydařený film, který se mi moc líbí. Je málo tak dobrých filmů, které se zde natočily. Já hodnotím pěti hvězdami, a názor ostatních mne vůbec, ale vůbec nezajímá. No a co že je to jednoduché a takové jednotvárné, ale Pomeje je skvělý a Kuklová je krásná a hraje výborně. Kdo je opačného názoru, tak s tím bude muset žít. Za mne je to parádní film, s hereckými hvězdami.... Naďa Konvalinková, Květa Fialová, Josef Vinklář, Marek Vašut, Jan Přeučil, Jiří Krampol, Otakar Brousek st., Emília Vášáryová, Stanislav Fišer, Alena Vránová a další.
Marvels (2023)
Takže tak jak jsem již psal u posledního Thóra, od smrti Stana Lee to jde všechno do pr...., a nic nebude jako před tím. Od jeho odchodu, je každý jeden snímek od Marvelu, jen jedna velká slátanina nesmyslů a trapných scén. U tohoto snímku, nebýt Brie larson a Samuel L. Jacksona, tak je to odpad, tak je to za jednu hvězdu.
Temný rytier (2008)
Z druhé (tak opěvované), části Batmana mám hodně smíšené pocity. Christian Bale jako Batman, excelentní, a asi také nejlepší Batman všech dob, Alfred (Michael Caine), ten prostě nezklame, a jako vždy noblesní a profesionální. Takže i když jsem dal 5 hvězd, tak určitě ne kvůli hlavní hrdince (Maggie Gyllenhaal), škaredé jako by vypadla z prasečí řiti, a Jokerovi (Heath Ledger), asi nejhoršímu ze všech Jokerů, za mně je to prostě podprůměrný Joker. Všichni šílí, ale pro mně je nejlepší a nenapodobitelný Joker v podání Jacka Nicholsona.
Barbie (2023)
Teda takovou hloupost, jsem již dlouho neviděl. Jedna hvězda za překrásnou Margot Robbie, to je jediné, na co se dá koukat. Film jako takový je naprostá zhovadilost.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Melte si co chcete, ale pro mne to byl jeden z nejlepších dílů Indiana Jonese. Bez ohledu na věk Harrisona Forda, který se výkonem rovnal mnohem mladším kolegům, to byla parádní podívaná. Gratulujeme pane Forde a klobou dolů před Vámi.
Gamgi (2013)
Je až kupodivu, jak je to podobné s Covid-19, a to je film z roku 2013 ( Náhoda, nebo... ). Monstrózně a excelentně natočeno. Absolutní špička tohoto žánru.
Supervulkán (2019)
Čínské filmy mám velmi rád, zvlaště pak ty fantasy a sci-fi, ale tohle byla úžasná podívaná. Akce 95% filmu, CGI velkolepé a herecké výkony také na jedničku. Hannah Quinlivan nádhernou ozdobou, jako třešnička na dortu.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Od té doby, kdy nás opustil Stan Lee, to jde s Marvelem do ...nechci být vulgární. Každý točí co chce, a stojí to za prd. Ant-man, který již nemá mnoho společného s původním scenářem. Místo klasiky tu máme nefalšovanou pohádku " Ant-man v říši divů".