Posledné recenzie (181)
Backcountry (2014)
Když se dva z jednoho města, vydají naprosto bez přípravy a při podcenění naprosto všeho, především jakékoliv prevence, do divočiny...bylo mi jich upřímně líto, ale každý svého dortu krůjce. Ale na druhou stranu, moc pěkně toto jejich fiasko nasnímáno.
Hrozba smrti (2024)
Tedy jak mám rád Jakea Gyllenhaala, tak na tenhle film jsem se obzvlášť těšil...a to jsem neměl dělat. Celé to na mě působí jako rozpačitý sitcom z poloviny devadesátek, kdy se snad tvůrci nemohli rozhodnout, jestli natočit jen akčňák, nebo akční komedii. Dost mi to připomnělo Vražedné pobřeží...záporáci jsou k smíchu, stejně jako jejich dětský boss, v podstatě pouhé karikatury doplňující děj, který není vesměs žádný a je složený jen z jednoho a jediného neustále se opakujícího motivu. Pouhý sled epizod, které nejsou ani dohromady natolik dobré, aby zaujaly. Ani romantika nefunguje, rádoby lékařka vypadá jako přeléčená fetka, znovu na péčku. Napoprvé jsem u toho usnul a to se mi stává málokdy. Takže jen tři, za scénu s McGregorem shánějícím šaty.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Pro mě prostě nepřichází v úvahu jiné hodnocení, než max. Ať už jde o zpracování a převedení skutečnosti do scénáře i konečné seriálové podoby celého případu, vykreslení postav, situací, vizuální stránku, či podání excelentních hereckých výkonů (Petr Uhlík mi naprosto sebral dech)...nelze než jen tleskat. Pro mě etalon krimi seriálové i filmové přehlídky poslední doby. Ještě dlouho po shlédnutí poslední epizody jsem seděl se sanicí dole a přemýšlel o věcech, o kterých jsem myslel, že mám jasno. Jako dobrá kniha, klade seriál spoustu otázek a to se povede málokdy.