Posledné recenzie (135)
Break Point - Samorost (2023) (epizóda)
První epizoda naprosto excelentní. 8/10.
Thor: Láska a hrom (2022)
Nebylo to tak strašný jako ten ukrutný druhý Strange. To ale rozhodně není žádná výhra, spíš naopak. 5/10
Opuštěný (2022) (seriál)
Sympatická jednohubka u které jsem se pobavil ale hlavně odpočinul. Našel jsem svoje nové guilty pleasure. 8/10.
Posledný denníček (4)
TOP 2021
10. MÍSTO Zelený rytíř (2021)
9. MÍSTO West Side Story (2021)
8. MÍSTO Nadějná mladá žena (2020)
7. MÍSTO Rozhněvaný muž (2021)
6. MÍSTO Není čas zemřít (2021)
5. MÍSTO Spider-Man: Bez domova (2021)
4. MÍSTO Klan Gucci (2021)
3. MÍSTO Poslední souboj (2021)
2. MÍSTO Annette (2021)
1. MÍSTO Duna (2021)