Recenzie (2 552)
Iná Zem (2011)
Je to velmi zajímavé, jen to vůbec není sci-fi a zde uvedené podobné tomu vůbec podobné nejsou...těžko objektivně hodnotit...těžko popsat bez SPOILERU, bylo to smutné až kruté ,ale dopadlo to dle očekávání (aspoŇ mého) ...80%
Môj týždeň s Marilyn (2011)
Celkem solidní film, který by ničím však nepřesvědčil, nebýt skvělého obsazení v čele s hyperfamózním Eddiem Redmaynem (zahraje snad všechno), samotná Marylin je zde trochu upozaděná,ale i tak zajímavý snímek...70%
Babička (1971) (TV film)
takové jakési depresivní....50%
Syn Boží (2014)
Prakticky jen převyprávění Kristiva života nic víc, když to porovnám s Umučením Krista , není co porovnávat...50%
Middletonská romanca (2013)
Ze začátku inteligentní a zábavné, po hodině tomu však zcela dojde dech- chybí jakýkoli dějový zvrat a děj se neuvěřitelně vleče (o předvídatelnosti ani nemluvě)a všechno směřuje k očekávanému konci....60%
Zootropolis (2016)
Docela zajímavý nápad,ale provedení je trochu toporné a zdlouhavé- oproti ostatním animákům se jedná spíše o detektivku, nebo dokonce o drama, takže smršť vtipů nečekejte (kromě cameo s lenochody)...70%
Centurion (2010)
V podstatě pokus o kopii gladiátora,ale zdaleka ne příliš povedený- děj je zmatený a chybí tu to Gladiátorovo kouzlo a taky je to zbytečně příliš krvavé)...60%
28 dní (2000)
Pohodový film ( i když to není to správné slovo, je to chvílemi spíš drama , než komedie) pro sobotní odpoledne, nic víc...60%
Experiment (2016)
Hurá vyhrál jsem lístek na 2D film za 99kč a musel jsem do konce března, a protože Superman jedině ve 3D, tak jsem zvolil jistotu.. No teĎ k samotnému filmu, když to porovnám s ostatníma postapokalyptickýma sra..... blbostma, tak to bylo boží objektivně to nepřekročilo nijak zvlᚍ jedničku a dvojku, ale kino udělá své- takže za pět...viděno v kině 2D
Dlhý bozk na dobrú noc (1996)
Velmi, velmi špatné- celkově zmatené, bez logiky a ke konci už totálně nudné....10%