Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Piano (1993)
Dvanásť opíc (1995)
Divokosť v srdci (1990)
Moje první setkání s Davidem Lynchem kdysi dávno v místním velkošenovském kině. Upřímně se doznávám, že to byla láska na první pohled.
Amores perros (2000)
Nedotknuteľní (2011)
Obchod na korze (1965)
Československý kinematografický skvost, který naprosto zaslouženě získal Oscara za nejlepší cizojazyčný film. Skvěle vystavěný, atmosférou strachu prodchnutý a emočně na maximum vygradovaný příběh je až mrazivě přesným obrazem doby, o níž pojednává. Snímek zdobí doslova fascinující herecké výkony v podání Jozefa Kronera a Idy Kamińské. Troufám si říct, že se tu oba představili ve svých životních rolích. Poslední půlhodinka mě úplně rozsekala. Vlastně si nevzpomenu, jestli jsem někdy u nějakého jiného filmu měla podobně silný emocionální zážitek.
Americká krása (1999)
Parádní jízda s naprosto úžasným Kevinem Spaceym, na kterou se prostě nedá zapomenout! A přitom si ji ráda po čase zopáknu opět, znovu a zas. Pátrám v mysli, o kolika filmech tohle mohu říct? No, moc jich nebude...