Recenzie (13)
Blocco 181 (2022) (seriál)
Laťka byla nasazená před delším časem hodně vysoko seriálem Gomorra - La serie (seriál) (2014) Bohužel i zde po pár prvních dílech je vidět, že mistrovské dílo tento počin nepřekoná. A bohužel tomu ani nepřidá zmatený konec.
Jsme v tom spolu (2021)
Zlatá Třídní schůzka, tohle je prvotřídní plevel!
Piaty element (1997)
Korben Dallas Multipass ...
Titanic 2 (2010)
Jak by řekl Postránecký "Chce se mi zvracet!".
MOST! (2019) (seriál)
Výborný námět seriálu, vystoupení z těch řad nic neříkajících seriálů co se chrlí ven. Scénář vznikal asi hodně zajímavě ... Dycky MOST!
Taxi 5 (2018)
Tak odskok Salvatora Esposita k tomuhle filmu mi přijde trošku škoda. Přeci jen role v Gomorra - La serie mu sedí více.
S*áči (2011)
Dávám jen jednu hvězdu, a to za Lauru Haddock.Jinak mi to přišlo jak mix Kevin & Perry Go Large, Eurotripu a dalších rádoby komedií!
Terminátoři (2009)
Po necelých dvanácti minutách jsem vypnul tento "film"! Panebože kdo se postaral o scénář? Hledal jsem alespoň jednu snahu nebo náznak hereckého výkonu ale toho jsem se nedočkal.
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Výjimečný film zpracováním, realistčností, příběhem, soundtrackem.
Click (2010)
Další ze série nepovedených remaku na originální film Shutter, bohužel tentokráte tomu chybí naprosto vše, hlavně hereckými výkony.