Recenzie (926)
30 dní dlhá noc (2007)
Tohle vám vytrhne srdce z těla - nejlepší krvelačnej horor jednadvacátýho století! A nějaký kecy o nelogičnostech, který se tam podle vás údajně vyskytujou si nechte pro pitomce. Stížnosti ohledně dialogů jsou taky zbytečný, protože tady v tom filmu, respektive v jeho ději neni o čem mluvit. Hrdinové si můžou jenom navzájem říkat, že všechno dobře dopadne a to je všechno, takže je to v pořádku. A co se týče toho konce, kdy se Eben rozhodne stát se upírem tak ten je taky v pořádku, protože to byl vážně jedinej způsob jak se jich spolehlivě zbavit. Super kamera, perfektní hudba, úžasná atmosféra a parádní herci.
Kliatba bratov Grimmovcov (2005)
Tak už i Gilliam jde ke dnu.
Šiesty prápor (2005)
Jeden z nejhorších válečnejch filmů co sem snad viděl
Kód Navajo (2002)
Woo by měl zůstat radši u svejch akčňáků.
Potomkovia ľudí (2006)
Dokonalá kamera, úžasná režie, perfektní vize budoucnosti, Clive Owen a Michael Caine. To je těch pět hvězd a kdyby to bylo možný dal bych i šestou za dokonalý akční scény.
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Když sem na tom byl v kině připadalo mi to děsně debilní a trapný, zkrátka nejhorší díl, ale po klidném zkouknutí doma sem zjistil že to vůbec neni špatný, ano pár scén je opravdu trapnejch, ale jak říkám, doma si to vychutnáte líp než v kině, takže zvyšuju na čtyři hvězdičky.
Zabi, lebo ťa zabijú! (2007)
Bez napětí, bez atmosféry, bez krve, tehle film vlastně nemá vůbec nic co by stálo za řeč. Maximálně vypatlaná režie a člověk co dá víc než dvě hvězdičky je asi taky docela jasnej.
Transformers (2007)
Maximálně zničující zážitek, kde stačilo málo abych umřel blahem.
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
Tak tohle je fakt podraz, že Menzel natočí takovou sračku sem nečekal
Komando (1985)
Nejubožejší film se Schwarzeneggerem jakej snad vznik