Posledné recenzie (300)
Irské přání (2024)
Mám obecně ráda takové ty nenásilné, mírně přihlouplé a přeslazené romanťárny. Zde ale mohli rozhodně věnovat více času té přeslazenosti nebo aspoň nechat postavy spolu strávit více než den. Zpětně mi ani konec nepřinesl zadostiučinění, čekala jsem, že teda bude muset udělat holka víc, aby nakonec získala svého “osudového”… třeba i zajet za těmi ještěrkami. Takže ne… tohle se opravdu zas tolik nepovedlo a je to vlastně celkem škoda (toho Irského prostředí samozřejmě).
Mladá dáma (2024)
Nebylo to bezchybné, ale panebože mě tahle žánrovka tak chyběla. Po princezně s Joey King je tohle teda o krapet lepší svižné akční fantasy s jednoduchým, ale dobře fungujícím příběhem. Ničím to není zdlouhavě nafukované, prostě bum, prásk, au, wow! Těhle jednohubek fakt zvládnu víc! A ráda se k nim zase někdy, až bude chuť, vrátím. Že by fantasy ve filmovém průmyslu přecejenom neumřelo?!
Avatar: Legenda o Aangovi - Série 1 (2024) (séria)
Jakoby jo, je to lepší než film, zas to ale není žádná hitparáda. Nad vodou to drží Katara, Soka a Zuko… a potápí to za mě především hlavní představitel Aanga (a z části teda i český dabing). Každopádně potenciál tam je, zatím nijak zvlášť nezadupán, takže snad to bude mít vzestupnou tendenci.