Posledné recenzie (237)
Trojuholník smútku (2022)
Víc než dvouhodinová nuda s extrémně nesympatickými protagonisty s nejasnou motivací. Ale aspoň poslední tři minuty byly zajímavý ;)
Barbie (2023)
První dvě třetiny filmu mi přišly hrozně zábavné a osvěžující, ovšem zkazilo se to v momentě, kdy nám tvůrci začali podsouvat svoje velké poselství. Přiznávám, že jsem na podobné morální poučování trochu alergická, ale zároveň myslím, že to jde udělat i citlivě. A to se tady za mě nepovedlo ani trochu - takže za první půlku filmu 4-5*, za konec tak 2.
Všetko, všade, naraz (2022)
Začátek se mi hrozně líbil a těšila jsem se na originální, hravou a bláznivou podívanou, ale dost brzo se to pro mě zvrhlo jen v nezábavný wtf chaos... škoda :(. V některém z paralelních vesmírů je to ale určitě pecka! Každopádně scény s mývalem a s kamenama byly skvělý :)