Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
M.A.S.H. (1972)
Zúfalé manželky (2004)
Červený trpaslík (1988)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Právě jsem se rozesmutnila nad předposledním dílem (měla jsem sentimentálnější a nostalgičtější náladu než Rory), podívala se na svoje hodnocení a zhrozila se - jak jsem mohla dát jenom čtyři hvězdy?! Tohle je prostě srdcovka : )
Newsroom (2012)
Naprosto geniální :)