Recenzie (938)
Hustle a Flow (2005)
Tenhle film není o rapu, ale o tom, že mít sen, je smyslem našeho života, jinak jsme jen bárka na moři, která nemá cíl.
Utečenci (1986)
Moje nejoblíbenější Richardovka! ;)
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Kevin Smith rulezzz!!
Najmocnejší muž FBI (2011)
Kvalitně natočena hovadina!
Tichý dům (2010)
Za kameru.
The Samaritan (2012)
Krásný film o tom, že když chcete něco změnit, měli byste začít nejdříve u sebe. "Nic se nezmění, pokud to nezměníte"
Hanba (2011)
Sex bez lásky je utrpení. Sex z lásky je oslava lásky.
Hugo a jeho veľký objav (2011)
Budu se opakovat. Myslím, že jsem tohle už u jednoho nebo možná dokonce i u více filmů psal, ale musím to napsat znovu: Tohle není film, který se musí vidět, ale cítitt! Scorsese je a byl vždy velký umělec, a je to jeden z největších mistrů současné kinematografie. Stejně jako Válečný kůň od Spielberga, tak i tento film na mne udělal stejný dojem, a to musím podotknout, že se mi oba dva filmy jako takové moc nelíbí, ale mají jedno kouzlo, které se jím nedá upřít! Oba dva filmy totiž mají svůj vlastní příběh, své stejné poslání. Martin Scorsese a Steven Spielberg už nejsou zrovna nejmladší a dobře to ví. Už nechtějí soutěžit, nechtějí natočit nejlepší nebo nejvyděječnější film všech dob! Mají jiné přání, které su uvědomili až teď, na sklonku svého života. A to je jejich poslání nebo-li odkaz, který mají dát druhým genracím filmařům. Dobře si to uvědomují.
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Já nevím. Spielberg nikdy nebyl moc dobrým vypravěčem. Má se ještě hodně co učit od kamaráda Zemeckise!
Super Hybrid (2010)
Líbila se mi ta růžová zebra na konci a ten černomodrý pejsek co sežral toho hnědooranžového hada, a.... ehm .... sorry, to komentuju ten sen, co se mi zdál u tohoto filmu.