Posledné recenzie (85)
Fallout (2024) (seriál)
Videohry nehraju, takže ani tuhle neznám a nikdy jsem o ní ani neslyšela. Beru to tedy čistě jako postapo seriál. Jako fanynka Westworldu jsem tam spatřovala podobné motivy...drsný kovboj, pustina, jednou dokonce stejná hudba. Myšlenkou mi to připomnělo také moje oblíbené Silo. Takže ano, bavilo mě to. Hlavní ženská hrdinka na sebe vyloženě strhávala pozornost a byla zajímavá. Stejně tak její bratr, i když ten neměl tolik prostoru. Děj naštěstí dává smysl a má hlavu a patu, na rozdíl od některých jiných slátanin poslední doby (jako např. Problém tří těles). Co mi trochu překáželo, je míchání žánrů...v některých chvílích to působilo až jako nějaká potrhlá komedie, poslední díly pak byly už normálně vážné. V těch bláznivých chvílích jsem zpočátku dokonce měla podezření, že z toho vyleze nakonec nějaké odhalení, že jsme celou dobu byli v počítačové hře, kolik absurdit tam bylo. Takže za tu zmatenost žánrů hvězdička dolů. Jinak bezva.
Antracit (2024) (seriál)
Hezká krajina, zajímavý námět...dívat se na to dalo. Ale na mě to bylo moc překombinové, rodinné vztahy ke konci až cimrmanovsky zamotané. Dále mi vadilo, že se několikrát děj posunul jen díky náhodě...tím, že někdo doslova zakopl o nějakou složku s důkazy. Ale dokoukala jsem to.
Requiem pro panenku (1991)
Ten film jsem viděla v roce 92 a pak až dnes. Dřív jsem se neodvážila se na něj podívat znovu. Je děsivě silný. A je to zatraceně dobrý film!