Obľúbené seriály (9)
A Bit of Fry and Laurie (1987)
Black Books (2000)
dylana morana (teda vlastne bernarda blacka) nemožno nemilovať,lebo je neuveriteľne vtipný a priam geniálny a manny s fran za ním vôbec nezaostávajú...jediné mínus je,že je tých častí tak málo...ale zase,môžem si to pozrieť aj dvadsaťkrát a vždy sa budem nahlas smiať
Priatelia (1994)
Teória veľkého tresku (2007)
hilarious
Frasier (1993)
Daria (1997)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Unesení (2002)
jeden z mojich obľúbených, najmä vďaka atmosfére,ktorý som si celý nahrala a vždy si ho raz za rok znova pozriem aj napriek dlhej stopáži (10x90 min. )