Obľúbené filmy (6)
Zvláštne dni (1995)
Dvojník (1984)
Every night, like clockwork.
Žít a zemřít v L.A. (1985)
Lovec ľudí (1986)
Crash (1996)
Noční můra. Svět končí a my jen čekáme.
Every night, like clockwork.
Noční můra. Svět končí a my jen čekáme.